سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جنجال برنامه ریزی شده در روز کارگر برای تخریب دکترحسن روحانی در حضور وی

جنجال برنامه ریزی شده در روز کارگر برای تخریب دکترحسن روحانی در حضور وی

عبور از روحانی

دکتر حسن روحانی در روز کارگر  سخنرانی می‌کرد که عده‌ای با شعارهای اعتراضی وارد  شدند و روز کارگر را روز عزا نامیدند.

سایت کذایی مشرق نیوز وابسته به دشمنان پیروزی حسن روحانی با شیطنت ناشی از طینت شیطانی خود به منظور انشقاق میان روحانی – جهانگیری  نوشته است:

بعد از اتمام اولین مناظره تلویزیونی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بدنه اصلاح‌طلبان در فضای مجازی از اسحاق جهانگیری به عنوان «گلزن مناظره» و «سوپرمن» یاد کردند و رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب با تیترهای مختلف «توفان و زلزله جهانگیری»، خود به خود نشان دادند که حسن روحانی درمناظره منفعل عمل کرده و معاول اولش از او پیشی گرفته است.

این ماجرا در سفر روحانی به کرمان نیز ابعاد بیشتری یافت و مانند دوره قبل انتخابات که برخی در سخنرانی عارف در یزد فریاد «روحانی دوستت داریم»‌ به راه انداختند، برخی در کرمان در حین سخنرانی روحانی فریاد «اسحاق دوستت داریم»‌ را سر برآوردند تا به نوعی جریان جلوه‌نمایی و بزرگ‌نمایی اسحاق جهانگیری تشدید شود.

این درحالی است که جهانگیری در مناظره تلویزیونی بیان داشت که کاندیدای اصلاح‌طلبان است و در حین ضبط برنامه تبلیغاتی در تلویزیون نیز در برابر پرسشی درباره انصراف موضع شدیدی گرفت و بیان داشت که ممکن است دیگر کاندیداها به نفع وی کنار بروند.

اما دیروز، ماجرای دیگری در صحن مدفن آیت الله خمینی رقم خورد که قابل تأمل است. براساس گزارشی که رسانه‌ها از اتفاقات امروز منتشر کرده‌اند در حین برنامه تبلیغاتی حسن روحانی  در مدفن  که به عنوان روز کارگر و تقدیر از این قشر برگزار شد، برخی از شرکت‌کنندگان شعارهای اعتراضی از جمله « عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، زندگی کارگر رو به فناست امروز» سر دادند.

ابعاد این ماجرا هنوز ناپیداست اما با این اوصاف این سئوال به‌وجود می‌آید که به راستی چه اتفاقی در ماجرا ی دیروز و شعارهای یزد و کرمان  افتاده است. آیا این مسأله سناریویی از سوی کارگزاران است که سعی دارند پروژه عبور از حسن روحانی را کلید بزنند؛ آیا این اعتراضات حساب شده است؟ آیا کارگزاران در حال بازی دادن اصلاحات است؟ باید منتظر ماند و دید اسحاق دولت، نقش پوششی خود را تا چه حد جدی یا غیر جدی می گیرد؟