جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جریان نفوذیِ تکفیری- داعشیِ موسوم به “فرقهء منقلیه” با “شعارِ خائنانهء “صوفی خوب، صوفی مرده است” میخواهد ریشه درویشی را از ایران بزند!

جریان نفوذیِ تکفیری- داعشیِ موسوم به “فرقهء منقلیه” با “شعارِ خائنانهء “صوفی خوب، صوفی مرده است” میخواهد ریشه درویشی را از ایران بزند!

هشدار بیدار باش به هموطنان هوشیار!

هموطنان فهیم و خردمند!

عَلَم کردن روایات مجعول و فاقد اعتباری از قبیل “الصوفیة کُلُّهُم اَعدَائنا”  و تقسیم بندی پیروان مکتب درویشی به “درویش خوب” و “درویش بد” ترفند مکارانهء اتاقِ فکرِ سرفرماندهانِ دایرهء “ادیان و فِرَقِ اطلاعات”،  برای ایجاد تفرقه در صفوف درویشی و از ریشه درآوردن طریقت فقر و درویشی و از میان برداشتن تصوف و عرفان اسلامی از ایران است!

این دسیسه شیطانی را افشاء کنید!

اخیرا فرمانده پلیس ایران، تحصن و تجمع دراویش گنابادی را «فتنه بزرگ» دانسته است.

در ادامه توطئه نظام برای برچیدن دراویش از سراسر کشور حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، روز شنبه چهارم فروردین‌ در دیدار با آخوند صوفی ستیز مکارم شیرازی تحصن و تجمع دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران را «اغتشاش» و «فتنه بزرگ» توصیف کرد.

تحصن و تجمع مسالمت آمیز دروایش گنابادی مقابل کلانتری ۱۰۲ در خیابان پاسداران در اعتراض به بازداشت یکی از دراویش، مورخ  ۳۰ بهمن‌ پارسال توسط نیروهای لباس شخصی بسیجی و مأموران انتظامی به خشونت کشیده شد

لازم به  ذکر است که سردار رحیمی مورخ ۲ اسفند ۱۳۹۶ در صدا و سیمای نظام حاکم بر ایران صریحا اعلام کرد که ما می توانستیم دراویش را با شلیک «آر . پی . جی » از پا درآوریم.

همچنین در راستای طرح برچیدن دراویش از سراسر کشور و حصر قطب سلسله جناب دکتر نورعلی تابنده عموم امام جمعه های شهرها و شهرستانهای کشور در خطبه های نماز جمعه مورخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ با شدیدترین وجهی علیه دراویش گنابادی صحبت کرده و آنها را مجرم معرفی نموده و خواهان صدور حکم اعدام در قبال آنها و برچیدن درویشی از ایران شدند.

 احمد علم الهدی مورخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ در مشهد گفت که درویشی یک فرقه انگلیسی است که باید از ایران برچیده شود.

نوری همدانی و مکارم شیرازی مورخ ۵ اسفند ۱۳۹۶خواهان سختگیری و برچیدن مکتب درویشی از  ایران و انحلال سلسله گنابادی از سراسر کشور  شده اند

روزنامه های کیهان و وطن امروز و جوان وابسته به محافل امنیتی و سپاه پاسداران مورخ دوم و سوم اسفند ۱۳۹۶ از برچسب جدید «دراویش داعشی» استفاده کرده اند تا دراویش را داعشی و تروریست و ضروری المحاء خوانده و راه را برای قتل عام و برچیدن آنها از سراسر ایران هموار کنند.

یکی از امام جمعه های تهران به نام کاظم صدیقی در سخنرانی که برای بسیجیان و نیروهای سرکوبگر در روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ انجام داد، گفت که باید دست و پای دراویش را قطع کرد و یا آنها را اعدام نمود.