جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » ای روبهک! چرا ننشستی به جای خویش؟! – با شیر پنجه کردی و دیدی سزای خویش!!

ای روبهک! چرا ننشستی به جای خویش؟! – با شیر پنجه کردی و دیدی سزای خویش!!

شیپور خانه تکفیری “فرقه نیوز” و “خبرگزاری قلابی صوفیه” و این مراکز فساد – در اثر فضاحتی که بپا کردند- به امر وزارت اطلاعات مجبور به گِل گرفتن دکان مفسده گریشان شده اند!

به خبر زیر به نقل از کانال تلگرامی “سایتهای ضددرویشی” نظری بیفکنید تا نتیجه درافتادن روباه دم بریده را با شیر عرین دریابید! بعونه و کرمه!!

📡 فرقه نیوز و خبرگزاری صوفیه قربانی سیاست📣

🚨ساعتی قبل پیج اینستاگرام فرقه نیوز توسط افراد ناشناس از دسترس خارج شد و پروژه حذف کانال خبرگزاری صوفیه و فرقه نیوز در حال وقوع است!

📡باتوجه به افشاگری‌ها و پیش بینی‌های دقیق خبرگزاری صوفیه، حمله رسانه‌های معاند با پشتیبانی گروهک مجذوبان برعلیه کانال ‌خبرگزاری صوفیه آغاز شد. افشاگری و روشنگری خبرگزاری صوفیه به حدی برای گروهک مجذوبان گران تمام شد که دست به دامن اقطاب مدرن خود شدند تا مانع افشاگری خبرگزاری صوفیه شوند تا مورد هجمه دراویش سنتی قرار نگیرند!

📡 رسانه‌های معاند در یک حرکت هماهنگ برعلیه فعالیت منحصر به فرد خبرگزاری صوفیه هجمه وارد کردند تا بار دیگر رجل سیاسی در فعالیت مسئول بخش تصوف فرقه نیوز خلل ایجاد کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل اقطاب مدرن گروهک مجذوبان یکی از شروط پایان اغتشاشات خود را، تعطیلی خبرگزاری صوفیه اعلام کردند.

📡وحشت اقطاب مدرن گروهک مجذوبان از روشنگری خبرگزاری صوفیه به حدی است که در رسانه‌های خود از رئیس جمهور و وزیر ارتباطات درخواست کردند با کانال خبرگزاری صوفیه برخورد، و این کانال را تعطیل کنند. این درحالیست که تجربه ثابت کرده هر زمان دوست و دشمن بر علیه فعالیت مسئول بخش تصوف پایگاه خبری فرقه نیوز هجمه وارد کردند، تبدیل به پله‌ای برای بالا رفتن وی شدند.

🚨باتوجه به پروژه حذف نافرجام مسئول بخش تصوف فرقه نیوز، پروژه حذف کانال آغاز شده و احتمال بسته شدن کانال وجود دارد. متاسفانه ساعتی قبل پیج فرقه نیوز با بیش از ۲۷هزار فالو توسط افراد ناشناس از دسترس خارج شد تا به نحوی گروهک مجذوبان آرام شود.

📡مسئولین پایگاه خبری فرقه نیوز تمام قد در برابر فشار مسئولین و رسانه های معاند ایستادگی خواهد کرد و ذره ای از رویکرد موثر و هدفمند خود عقب نشینی نخواهند کرد و در صورت لزوم به نحوی افشاگری خواهد کرد که… .!

📡باتوجه به شرایط به وجود آمده تمام توان خود را برای روشنگری بکارخواهیم برد و از این پس تمام تمرکز ما به روی گروهک مجذوبان و دراویش صوفیه گنابادیه خواهد بود. لذا از دراویش و مخاطبین کانال درخواست داریم در کانال جدید عضو شوند تا در صورت بسته شدن کانال فرقه نیوز و خبرگزاری صوفیه، در کانال جدید فعالیت خود را ادامه دهیم.

کانال گنابادیه نیوز

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://t.me/joinchat/AAAAAE12_8fKdo2T_ArVgA

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

♨نکته مهم♨
کانال گنابادیه نیوز فقط در صورتی که کانال خبرگزاری صوفیه از دسترس خارج شود فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.