جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » آرامش به گلستان هفتم بازگشت!! امری که گرگهای گرسنه را جنون زده کرده است؟!

آرامش به گلستان هفتم بازگشت!! امری که گرگهای گرسنه را جنون زده کرده است؟!

عناصر نفوذی تکفیری در “قرارگاه ثارالله” و در “اداره تبلیغات ضداسلامی” و در “اداره فرق و ادیان” و محفل تکفیریهایِ اطلاعاتچی های بخت برگشته به زوزه کشی افتاده و در کانال تلگرامی تکفیری موسوم به “فرقه نیوز” نوشته اند:

بامداد امروز دراویش مدرن بعد از متفرق شدن دراویش سنتی و همراهی نکردن آنها با “آمدنیوز” و “درتی وی”، با تیتر خود آبروی برای ناموس اکبر فرقه باقی نگذاشت. دراویش مدرن با تیتر؛ #پیرو_فرمان_شب_گذشته… آن هم بعد از ۳۲ ساعت، ثابت کرد مرید دین “آمدنیوز” و “مصطفی آزمایش” است نه مرید نورعلی تابنده!

گروهک مجذوبان با سوء استفاده از ناموس اکبر دراویش، به ارضاء شهوت خود پرداخت و با سرپیچی از صحبت اطرافیان نورعلی تابنده، قطب فرقه را مجبور به نوشتن فرمان کرد تا اطرافیان وی با درماندگی کامل، چندین بار دست خط قطب ظاهری را به نمایش بگذارند تا شاید شهوت شهرت گروهک مجذوبان فروکش کند و گلستان هفتم را ترک کنند.

باوجود قرائت فرمان قطب دراویش سنتی در گلستان هفتم و مجالس تهران و کرج، باز شاهد سرپیچی اعضای گروهک مجذوبان بودیم به‌گونه‌ای‌ که دراویش سنتی با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار تبعیت از دستور قطب و توقف تحرکات و آشوب‌گری‌های طیف افراطی شدند و هجمه شدیدی بر دراویش مدرن وارد کردند.