جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » کارنوال جاسوسهای نفوذی در قرارگاه ثارالله و اداره تکفیری ادیان و فرق، بر علیه علیرضا آوایی

کارنوال جاسوسهای نفوذی در قرارگاه ثارالله و اداره تکفیری ادیان و فرق، بر علیه علیرضا آوایی

جاسوسهای منحوس نفوذی در قرارگاه ثارالله و اداره تکفیری ادیان و فرق، در مُلک غصب شده خراسان رضوی، برعلیه میراث معنوی آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی”توطئه چینی میکنند.

بوقچیهای تکفیری مرکز حق ستیزی بلادخودمختار خراسان- تحت حاکمیت احمدعلم الهدای هارون الرشیدی–  با همدستی دایرهء خبیث و همکیش با ابلیسِ تکفیری موسوم به اداره ادیان و فرق خراسان، زیرنظر ابراهیم رئیسی ناسید- ابرام دراکولای قصاب غاصب جلاد– به ایادی اداره تکفیری ادیان وفرق در دزفول دستور داده اند تا با به میدان کشیدن بسیجی ها بر علیه آقای “علیرضا آوایی” – چهره پیشنهادی برای تصدی وزارت دادگستری در کابینه دوازدهم دولت حسن روحانی- کارناوال مضحکی در تقابل با تصوف و عرفان و اسلام ناب محمدی و میراث آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی” به راه بیندازند!!

 

تکفیریهای “اطلاعات سپاه” و نوچه های دین ستیز و ضداسلام و خمینی زدایِ حسین طائب و اصحاب منقلی او، هم بر اساس همین رهنمودِ شبه راهبردی!!! بسیجیهای قدونیمقدرا به کوچه و خیابان کشانده و عَلَم کُفرِ “علی ستیزی”و کُتَلِ جهل”چاه پرستی” به دستشان داده اند تا به بهانه صوفی ستیزی و مخالفت علنی با اسلام امیرالمومنین علی بن ابیطالب و یازده فرزندش ائمه اطهار، در جهت زدودن همه آثار فکری و اعتقادی بنیانگذار “نهضت انقلابی” در ایران – آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی”-   بر علیه درویشی و تصوف عربده بکشند!! و دراویش را مورد اهانت و هتک حرمت قرار بدهند.

این دشمنان اسلام و تشیع و فقروتصوف و عرفان و درویشی و قرآن مجید، با انجام این قبیل اقدامات تاریخ مصرف گذشته، قصددارند با پیروی از خط تکفیری “سعیدامامی” در بستر یک تهاجم گسترده فرهنگی، فلات زایندهء فرهنگ معنویت گرای ایران عزیز را به “مغیلان زار” کویرهای بایر و مواتِ زیانده مبدل نموده، و مستکبران جهانخوار و استعمارگر را از خیانتهای وطنفروشانهء خود راضی و خرسند نگاه دارند!!

 

شعار انقلابی های زیر پرچم خمینی و پیروانِ مرامِ معمار انقلاب اسلامی،  همیشه “نه شرقی – نه غربی- جمهوری اسلامی” بود، نه ستیزه در عَلَن با آمریکا ولاسیدن با اعداء آمریکا در خفا!