جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » طبل بیهوده مزن! طشتِ تو از بام افتاد!

طبل بیهوده مزن! طشتِ تو از بام افتاد!

ابراز زبونیِ عاجزانه و ناتوانانه و اظهار از پاافتادگی و سرخوردگی توسط  دشمنان قسم خورده آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی الموسوی الخمینی المتخلص به”هندی”، پس از افشای توطئه های تباه و سیاهشان که با هدف “ترور فکری” مکتب تصوف و عرفان اسلامی، و اسلام ناب محمدی و میراث آیت الله العظمی خمینی برنامه چینی کرده بودند!

بر هیچ یک از عالمان و اهل تحقیق و صاحبنظران باتوجه، پوشیده و پنهان نیست که معضلات اجتماعی ایران امروز،  به سبب دخالتهای بیجای دستگاه های ضدامنیتی دارای حاشیه نرم و اسیر درچنگال شاگردان سعید امامی “کمونیست استالینیست ضد اسلام کنفدراسیونی” ایجادشده و جامعه فلاکت زده و پرمحنت و آکنده از فقر ومحرومیت و اعتیاد دچارِ  این وضعیت زار و نزار شده است. در این شرایط، آقای دکترنورعلی تابنده پس از آن که بیش از یک هفته در بیمارستان مهر  بستری بودند، به محل اقامت خود در تهران مراجعت نمودند و به استراحت پرداختند، تا این که  روز اول فروردین ماه در یک سخنرانی کوتاه یک دقیقه و بیست و هفت ثانیه چنین مطلبی اظهار داشتند:

“چندبار احساس کردم که برنامه حذف من قرار بود اجرا بشه ولی دعای شماها و توجهی که خداوند به اون داشت این کار نشد، به هرجهت ضمن این که زحمت من زیادتر شد، ولی بازهم در خدمت شماها هستم…”.  پس از آن نیز در بیانیه ششم فروردین ماه 1396 در توضیح بیشتر  این مطلب مرقوم داشتند: “ همه بدانند که اگر تروری هم باشد، ترور فکری است.”و در توضیح دقیقتر این مطلب نیز  یادآوری کردند که “اصولا ما از لحاظ اعتقادی چون پیرو مکتب و طریقه عرفان هستیم و این مکتب و طریقه همواره مخالفانی از قدیم داشته است، اکنون نیز آنها هستند و مخالفت میکنند… آنها مخالف این عقیده و این سبک از دینداری هستند و معتقدند که نابجاست و میخواهند آن را از بین ببرند.

در همین راستا بود که آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به هندی در سال 1360 امان نامه جامع الاطرافی را برای تامین و تضمین امنیت “رئیس الفقراآقای سلطانحسین تابنده گنابادی وفقه الله لمراضیه و متعلقان ایشان در سراسر ایران صادر فرموده و هرنوع بی احترامی نسبت به ایشان را حرام شرعی و جرم قانونی و مستوجب مجازات شمرده بود”.

اما درپی درگذشت آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “هندی” و عوض شدن پاردایمها، سعید امامی تکفیری استالینیست با تجهیز و تهییج اداره فرق و ادیان، این فرمان آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “هندی” را زیر پا افکند و تصوف و فقر و درویشی و عرفان را بزرگترین خطر درمقابل نظام حاکم بر ایران شمرد!! و کمر به امحاء و قلع و قمع مکتب فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی بست.

این واقعیت تلخ کارنامه سیاه فعالیتهای دوایر تباهکار ضدامنیتی دارای حاشیه نرم وابسته به اطلاعات و ضداطلاعات سپاه – بسیج را درطول سالیان گذشته تشکیل میدهد و به هیچ روی قابل انکار نیست و طشت رسوایی آن در سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا و عموم کشورهای جهان افتاده است. اما این زبونان آکنده از عقده های عفونی ازجهتِ فرافکنی، فریادهای وارونه میزنند و عربده های رسوا کننده میکشند! تا طینت منحوس خود را بیشتر بر دایره قضاوت افکار عمومی بریزند.

ویکیدون کیداً و اکیدُ کیداً فَمَهِّلِ الکافرین و اَمهِلهُم رُوَیداً

اما بعد،
سایت تکفیری ضاله موسوم به فرقه نیوز ارگان سایبری مرکز تکفیری حق ستیز و ظلم گستر موسوم به “موسسه حق پژوهی”!! که از طریق چپاول بیت المال مردم در بلادخودمختار خراسان ارتزاق میکند و زیر عَلَم احمد عَلَم الهدی و تحت ریاست ابراهیم رئیسی سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی بذر توطئه و فتنه و تکفیر را در چهارسوی ایران میپاشد، اباطیل و اراجیفی به شرح زیر منتشر کرده که برای ثبت درسینه تاریخ درج میگردد:
نورعلی تابنده در بیانیه خود ضمن رد تمام سخنان مطرح شده توسط مصطفی آزمایش و سایت آمد نیوز حذف فیزیکی خود را توسط دستگاه‌های امنیتی رد کرد
به گزارش فرقه نیوز:

نورعلی تابنده قطب صوفیه گنابادیه، با توجه به وضعیت جسمانی خود قادر به هدایت مریدان و شرکت در جلسات فقری نیست و این موضوع در سال جدید باعث به وجود آمدن حاشیه‌های شد که سرخوردگی مصطفی آزمایش و مدیران پایگاه خبری مجذوبان نور را به همراه داشت.

این قطب سالخورده در جلسه اول فروردین 96 بعد از آن که همانند روزهای گذشته با چند دقیقه صحبت توان جسمی خود را از دست داد، ناخواسته به طرح موضوع حذف فیزیکی پرداخت تا مصطفی آزمایش جاسوس فرانسوی صوفیه اقدام به تحریف افکار عمومی بپردازد و با شیطنت رسانه‌ای خوراک سایت‌های ضد انقلاب را فراهم کند.

گسترش هدفمند خبر حذف فیزیکی نورعلی تابنده توسط مصطفی آزمایش و سکوت معنی دار و انتشار اصلاحیه پایگاه خبری مجذوبان نور باعث شکافت عمیقی در بدنه متزلزل فرقه سیاسی صوفیه شد به نحوی که قطب سالخورده صوفیه چند روز بعد در جلسه صبح جمعه مریدان خود را دعوت به دوری از تفرقه کرد و با انتشار بیانیه رسمی  به اختلافات درون فرقه ای پایان داد و موجب سرخوردگی و نمایان شدن چهره واقعی مصطفی آزمایش شد.

نورعلی تابنده در بیانیه خود ضمن رد تمام سخنان مطرح شده توسط مصطفی آزمایش و سایت آمد نیوز حذف فیزیکی خود را توسط دستگاه‌های امنیتی رد و بیان کرد:

به هیچ وجه سخنی از اینکه به من سوء قصد یا تروری بشود یا شده، نبوده است … اگر کسی از جانب خود سخن از ترور من گفته، بی‌جهت چنین چیزی گفته است … اگر کسانی برای شور بودن دعوای خودشان لغت حذف را معنی نادرست کرده یا لغت حصر را به کار بردند، من هر گز اصطلاح حصر را به کار نبردم …

انتشار این بیانیه توسط نورعلی تابنده بیانگر نکات فراوانی در نمایان شدن ماهیت حقیقی چهره مصطفی آزمایش و رسانه آمد نیوز بود و بار دیگر دروغ پردازی هدفمند آن ها را ثابت کرد و آبروی برای اخبار و اعتبار Dr.tv و آمد نیوز باقی نگذاشت.