شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آیا نمایندگان مجلس «سعید امامی» دیگری را به عنوان وزیر ارتباطات انتخاب خواهند کرد

آیا نمایندگان مجلس «سعید امامی» دیگری را به عنوان وزیر ارتباطات انتخاب خواهند کرد

به گزارش «شبتاب نیوز» در افشاگریهای اخیر «آمد نیوز» در ارتباط با «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر پیشنهادی برای وزارت ارتباطات به مطالب زیادی اشاره شده، که از میان آنها نفوذ آقای جهرمی در بیت رهبری و به خصوص بر روی رهبر نظام برجسته تر بود، به نحوی که محمدجواد آذری جهرمی موفق شده با گزارش ۷۰ صفحه ای خود نظر رهبر را در ارتباط با قرار داد «ترک سل» تغییر دهد، یا با شبیه سازی صدای رهبران جنبش سبز خشم رهبر و در نتیجه خطبه معروف خون رهبر که در۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ایراد شد را رقم زده، و زمینه سرکوب مردم در انتخابات ۸۸ و بازداشت فعالان سیاسی و مدنی را فراهم کند، مورد دیگر شنود مکالمات بیت رهبری توسط آقای جهرمی با استفاده از کیف ساخته شده توسط شرکت کمپیوت انگلستان بوده و می دانیم که ایشان از تنها کسانی است که کد سوئیچ شنود مکالمات کلیه مقامات کشور را در دست دارد.

نکاتی که در بالا در ارتباط با «محمدجواد آذری جهرمی» بیان شد یادآور خاطره «سعید امامی» یا همان حاج سعید اسلامی است، به دلیل شباهتهایی که در زیر به آن اشاره میشود.

بهتر است بدانیم که سعید امامی نیز مکالمات همه مقامات کشور را شنود میکرد، و اولین بار شنود مکالمات بیت رهبری و دفتر رهبر توسط «سعید امامی» انجام شد.

سعید امامی نفوذ قابل توجهی در بیت رهبری و به خصوص بر شخص رهبر داشت، به نحوی که در سال ۱۳۶۹ به همراه فرزند رهبر نظام( مجتبی خامنه ای ) و خانواده اش دو ماه را در لندن گذراند، و از همان جا دستگاههای شنود را تهیه و به ایران آورد، که برای اولین بار در سال ۱۳۷۰ با کاشت شنود در دفتر رهبر برای مدتها مکالمات بیت رهبری را شنود میکرد.

بنابراین می بینیم که «محمدجواد آذری جهرمی» و «سعید امامی» هر دو تنها کسانی بودند که کد سوئیچ مکالمات کلیه مقامات کشوری را در دست داشتند، و مکالمات بیت رهبر ی را با دستگاههای شنودی که از انگلستان خریداری کرده بودند شنود می کردند.

با توجه به نکات ذکر شده و البته بنا به گزارشات دریافت شده از منابع خبری، آقای جهرمی از دست پروردگان و جوجه بازجوهای مکتب فکری سعید امامی است، به این ترتیب ۲۰ سال پس از به قدرت رسیدن دولت اصلاحات و افشاء شدن جنایتهای «سعید امامی» در سیستم اطلاعاتی کشور، این بار خط مشی سعید امامی دوباره در فضای سیاسی جامعه ایران در مدار بالاتر ی در منصب وزارت ارتباطات با اختیارات فوق العاده زیاد ظهور کرده است.

لازم به ذکر است که محمود علوی وزیر اطلاعات در مجلس اعلام داشت، که اگر حکم رهبری دائر بر انتقال اختیارات وزارت اطلاعات به دستگاه دیگری باشد ما دست ادب بر سینه می گذاریم و امر مذکور را بی چون و چرا به اجرا در می آوریم!

حال این نمایندگان مجلس هستند که با وجود این که همه می دانند زیر فشار قرار دارند، باید تصمیم بگیرند که آیا سعید امامی دیگری را با آراء خود به عنوان وزیر ارتباطات به کابینه رییس جمهور خواهند فرستاد یا خیر!