چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » علی خامنه ای در دیدار با کادر نیروی هوایی دریک اعتراف ناگزیر اینچنین اقرارکرد:”حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است”!!!

علی خامنه ای در دیدار با کادر نیروی هوایی دریک اعتراف ناگزیر اینچنین اقرارکرد:”حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است”!!!

علی خامنه ای تأکید کرد:  بر اساس دستورات صریح اسلام باید در مقابل ظالم ایستاد و به مظلوم کمک کرد.

علی خامنه ای همچنین گفت بیست و دو بهمن امسال تماشایی خواهد بود!!

هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه/ سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت آیت الله خمینی و روز نیروی هوایی/، جمعی از کارکنان جورواجورِ نیروی هوایی ارتش ایران و عناصر وابسته به  قرارگاه پدافند هوایی موسوم به ” خاتم‌الانبیاء” صبح امروز (پنجشنبه) با علی خامنه‌ای فرمانده  کل قوا ؟!!! دیدار کردند.

۱۹ بهمن ۱۳۹۶ – علی خامنه ای در این دیدار گفت: امسال به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

 

علی خامنه ای گفت:  منظور از دشمنان انقلاب همان کسانی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت دست‌نشانده و مطیع آنها در این منطقه حساس سرنگون شد که در رأس آنها دولت امریکا قرار دارد. آنها از متفکر نماها، نظریه پردازان قلابی، روزنامه نگاران و قلم به مزدها، دلقکها و همه امکانات فضای مجازی استفاده می کنند تا بر مردم تأثیر بگذارند اما ناگهان در برخی ایام‌الله همچون ۲۲ بهمن و یا ۹ دی سال ۸۸ ؟؟!! و یا ۹ دی امسال؟؟!! و راهپیمایی‌های خودجوش و پرشور و پرهیجان بعد از آن؟؟!! ، سیل جمعیت به خیابانها می آیند و با سر دادن شعاری واحد، همه محاسبات دشمنان را به هم می زنند؟؟!! تلاشهای بدخواهان ملت ایران فراتر از اقدامات در فضای مجازی است،  آنها از تحریم نیز استفاده می کنند تا مشکلات اقتصادی بوجود آورند، اما همین مردم ؟؟!! به دلیل عشق به انقلاب اسلامی ؟؟!! گسترده به خیابانها می‌آیند؟؟!! و موجب قوام و استحکام انقلاب می شوند؟؟!! امسال به دلیل یاوه گویی های برخی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا، مردم احساس می کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به حول قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر ؟؟!!و پرشورتر ؟؟!! خواهد بود و همه ؟؟!! خواهند آمد؟؟!!.

«عدالت اجتماعی» را یکی دیگر از سیاست‌های اصولی نظام است؟ هدف از عدالت اجتماعی، برداشتن فاصله های میان مردم است که البته در این زمینه کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم و آن کاری که باید انجام بگیرد، هنوز انجام نگرفته ولی همه بدانند که ما از این سیاست اصولی صرف‌نظر نکرده‌ایم و با جدیت به‌دنبال آن هستیم. مبارزه با ظلم و فساد بسیار سخت است و همانگونه که چند سال قبل گفتم، فساد همچون اژدهای هفت‌سر افسانه ها است که از بین بردن آن به راحتی امکان پذیر نیست ولی حتماً باید انجام شود.برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه موارد باشد و همه مسئولان و مدیران کشور باید به این موضوع توجه کنند.«ایستادگی در برابر ظلم و فساد در سطح بین المللی و رسوا کردن آن» را از جمله سیاستهای اصولی برشمردند و تأکید کردند: امروز ظالم ترین و بی رحم ترین مجموعه‌های دنیا، حکومت امریکا است که حتی بدتر از داعشی های وحشی است.

 

 

علی خامنه‌ای با تأکید مجدد بر «شناخت مردم»، افزود: مردم چه کسانی هستند؟ مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲ بهمن هر سال را بوجود می آورند، مردم همان کسانی هستند که پس از وارد شدن اغتشاشگران به صحنه، حتی اگر اعتراضی هم داشتند، خود را کنار کشیدند و در روز ۹ دی به میدان آمدند. مردم همین ها هستند. آنها را اشتباه نگیرید. مردم را بشناسید و خالصانه و برای رضای خدا، برای مردم کار کنید زیرا خداوند از ما مسئولان خواسته است خادم مردم باشیم و به آنها خدمت کنیم.حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است. مردم بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما از فساد و تبعیض شِکوه دارند و آن را تحمل نمی کنند، بنابراین مسئولین هر سه قوه باید به‌طور جدی با فساد مبارزه کنند.