شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » گزارشهای خبرگزاریهای داخلی از به آتش کشیدن «باشگاه پرسپولیس» توسط «ری استارتیها» به رهبری سید محمد حسینی+ فیلم

گزارشهای خبرگزاریهای داخلی از به آتش کشیدن «باشگاه پرسپولیس» توسط «ری استارتیها» به رهبری سید محمد حسینی+ فیلم

 فارس نیوز درباره آتش سوزی باشگاه پرسپولیس مینویسد: “یک مجری تلویزیون، با فراری شدن از کشور، چند وقتی است گروهکی به راه انداخته که نام «ری استارت» را روی آن گذاشته است”.

عامل آتش‌سوزی باشگاه پرسپولیس مشخص شد/ ردپای “ضد انقلاب ‌ها”!!!!! علیه سرخ‌پوشان پایتخت

منبع: فارس به گزارش مشرق، یک “گروهک” که  توسط مجری ضد انقلاب هدایت می‌شود شب گذشته مقابل باشگاه پرسپولیس آتش‌سوزی به راه انداخته است.

از شب گذشته که مقابل درب باشگاه پرسپولیس آتش‌سوزی صورت گرفته شایعات زیادی هم به راه افتاده است. اما در فیلمی که از این مسئله  منتشر شده مشخص می‌شود که اعضای یک “گروهک شبه سیاسی” که چند وقتی است در کشور قصد انجام خرابکاری را دارند این اتفاق را رقم زدند.

یک مجری فراری تلویزیون که مدتی در صدا و سیما فعالیت می‌کرد با فراری شدن از کشور چند وقتی است گروهکی به راه انداخته که نام «ری استارت» را روی آن گذاشته است. اعضای این گروهک به اصطلاح قصد خرابکاری در کشور را دارند و در فیلمی که از آتش‌سوزی باشگاه پرسپولیس به بیرون درز پیدا کرده آنها خواستار این هستند تا عادل فردوسی‌پور درباره این اتفاق صحبت کند.

روایت گرشاسبی از حمله به ساختمان پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمله به باشگاه و آتش زدن ساختمان پرسپولیس گفت که نیروی انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی درباره حادثه نافرجام آتش زدن ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شب گذشته (یک‌شنبه شب) پس از مطلع شدن از ماجرا بلافاصله به محل باشگاه رفتیم. گویا فردی گالن بنزینی در دست داشت و مقابل باشگاه این گالن را به آتش کشیده بود.وقتی دوربین‌های مدار بسته موجود را بررسی کردیم، به نظر کمی ماجرا مشکوک بود، چرا که فکر می‌کنم مهاجم قصد داشته‌ خودرویی را مقابل باشگاه به آتش بکشد، وقتی در ادامه متوجه می‌شود خودرویی از مقابل به سمتش می‌آید ترسیده و گالن بنزین را همانجا رها می‌کند. در ادامه نگهبان باشگاه هم که از موضوع مطلع شده برای آنکه آتش به خودروهای اطراف و ساختمان باشگاه سرایت نکند با پا برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کند، همین موضوع باعث مصدومیتش می‌شود. البته نیروی انتظامی هم که از شب گذشته به محل حادثه آمد موضوع را بررسی کرد و تحقیقات هم‌چنان ادامه دارد. حراست باشگاه هم پیگیر مساله است تا ببینیم داستان چه بوده است.

دوناشناس بابنزین باشگاه پرسپولیس را آتش زدند!
با هوشیاری نگهبان باشگاه آتش به طور کامل به داخل ساختمان وارد نشد.

دو فرد ناشناس که قصد داشتند در ساعات انتهایی شب گذشته ساختمان باشگاه پرسپولیس را به آتش بکشند، با هوشیاری نگهبان موفق به انجام کامل این کار نشدند و آتش مهار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب گذشته حوالی ساعت ۲۲:۰۰ دو فرد ناشناس مقابل در ساختمان باشگاه پرسپولیس دو گالن بنزین را خالی کرده و قصد داشتند ساختمان باشگاه را به آتش بکشند که با هوشیاری نگهبان باشگاه آتش به طور کامل به داخل ساختمان وارد نشد. نگهبان ساختمان باشگاه پرسپولیس در این حادثه برای اطفا حریق دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد.

پس از این اتفاق نیروهای پلیس امنیت، گرشاسبی سرپرست باشگاه و ذاکر مسئول حقوقی باشگاه در محل حاضر شدند تا موضوع را بررسی کنند.دو فردی که قصد آتش زدن باشگاه را داشتند، صورت خود را پوشانده بودند.