شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » درخواست دیکتاتور خراسان برای خروج از برجام: خروج از برجام یعنی نجات از یک ضرر و زیان مهلک و کشنده استقلال این مملکت!

درخواست دیکتاتور خراسان برای خروج از برجام: خروج از برجام یعنی نجات از یک ضرر و زیان مهلک و کشنده استقلال این مملکت!

احمد علم الهدی «بازمانده نسل هارون الرشید و حاکم ولایت خودمختار خراسان»، پس از سیلی مردم و شکست مفتضحانه در انتخابات، هنوز هم یاد نگرفته که در اموری که نه او ربطی به او دارد و نه کوچکترین تخصص و اطلاعاتی در آن زمینه دارد دخالت نکند!

حاکم ولایت خودمختار خراسان ظهر امروز در نماز جمعه مشهد با اشاره به شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: مظلومیت اهل بیت و ائمه یک تصادف و یک پیشامد سوء در زندگی آنان نبوده، مظلومیت اهل بیت(ع) و معصومین نمایشی از راهبرد حرکت اجتماعی و سیره سیاسی مقام عصمت و ولایت است.

او با بیان این‌که شهادت امام صادق(ع)، نتیجه ناسازگاری ایشان با جریان حاکمیت نامشروع بود، خاطرنشان کرد:  با جریان استکبار و حاکمیت غصب و ظلم نباید سازش و تعامل کرد و دست به دست داد، این ماحصل سیره سیاسی امام صادق(ع) بوده است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های سیاسی این طور نیست که هرکس هر اندیشه و نظری را که داشت و بر اساس آن دست به هرکاری زد بگوییم مسلمان است، در بین تمام جریان‌ها آن چه شاید از همه زودتر ایمان را از انسان میگیرد و انسان را در ردیف کفار قرار می دهد انحراف‌های سیاسی است، انحراف سیاسی در حوزه جریانی، فکری و عملیاتی، حتی اگر کسی نمازش ترک نشود و واجباتش را هم انجام دهد اما این آدم با یک جریان سیاسی باطل از حیطه اسلام خارج است.

دیکتاتور خراسان گفت: در عرصه سیاسی حلالش چیزی است که وابسته به جریان متصل به حاکمیت الله و جریان ولایت است و حرامش چیزی است که منفصل از جریان ولایت و جریان حاکمیت الله باشد.

علم الهدی: جریان‌های سیاسی که در این کشور زمزمه برقراری رابطه با آمریکا و تعامل با غرب و استکبار را سر می‌دهند بدانند اگر به این مساله معتقدند و بر حسب عقیده خود می خواهند در این عرصه کاری انجام دهند اینها از حیطه اسلام خارج هستند و به فرموده خدا در آیه 120 سوره بقره این‌ها دیگر بی‌خدا هستند و خدا ندارند.

حاکم ولایت خودمختار خراسان با تاکید بر اینکه نمی‌شود شما دم از مسلمانی بزنید و چشمتان به دروازه غرب باشد و دلتان هم وابسته به آمریکا، ادامه داد: این با مسلمانی جور در نمی‌آید آن هم با دشمنی که نشان داده بر سر هیچ پیمانی نمی‌ماند مگر اینکه شما از خدا و اسلام دست بردارید.

دیکتاتور خراسان: در مقابل قضیه برجام بدعهدی دشمن را دیدید، من هم متشکرم، هم متعجب، متعجب از اینکه متولیان سیاست خارجی کشور بعد از اینکه دو سال بدعهدی‌های آمریکا به افتضاح کشیده شد سکوت کردند و متشکرم که خوشبختانه اخیرا دیگر زبان متولیان سیاست خارجی ما باز شده که اگر آمریکا بخواهد برجام‌شکنی داشته باشد، ما از برجام خارج می شویم.

او با تاکید بر اینکه خروج از برجام یعنی نجات از یک ضرر و زیان مهلک و کشنده استقلال این مملکت و تامین منافع مردم، افزود: شما صدای این موضوع را بلند کردید، اما چرا بعد از دو سال، ما تا به امروز هرکجا مشت به صورت آمریکا زدیم و در برابر استکبار ایستادیم دشمن هم عقب نشینی کرد و هم ذلیل شد.

علم‌الهدی ابراز امیدواری کرد: مسوولان دستگاه اجرایی و مجلس ما با همین فرمان جلو بروند و به هیچ وجه تن به سازش یا تعامل و حتی لبخند به این دشمن خون ریز آدم‌کش ندهند.