جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی »  حمله جنتی به دکتر روحانی: برخی از دستگاه‌های کشور» در دوران انتخابات اخیر تبدیل به ستاد انتخاباتی یک نامزد شده بودند!

 حمله جنتی به دکتر روحانی: برخی از دستگاه‌های کشور» در دوران انتخابات اخیر تبدیل به ستاد انتخاباتی یک نامزد شده بودند!

دبير شورای نگهبان روز سه‌شنبه خبر داد که تخلفات «برخی از دستگاه‌های کشور» که در دوران انتخابات ریاست جمهوری اخیر تبدیل به ستاد انتخاباتی «یک نامزد» شده بودند به قوه قضائیه ارجاع داده شده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد که نتيجه انتخابات «بالاخره به خير و صلاح مردم» تمام شود.

به گزارش روز سه‌شنبه، ۱۳ تیر، در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان٬ احمد جنتی گفت در دوران انتخابات ریاست جمهوری٬ «برخی دستگاه‌های كشور ستاد انتخاباتی شده بود» و «همه مديران و معاونان» برخی دستگاه‌های کشور «در خدمت يک نامزد درآمدند.»

وی با طرح این سوال که «واقعاً اين‌ها چه جوابی دارند»٬ از ارسال «اين تخلفات» به قوه قضائیه خبر داده و اظهار امیدواری کرد که این نهاد به این پرونده‌ «رسيدگی» کند.

رسانه‌های نزدیک به محافظه‌کاران نیز پیش از این مقام‌های دولت حسن روحانی را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری متهم کرده‌ بودند.

جنتی پیش از این گفته بود که «تخلفات انتخاباتی از نظر مالی و سیاسی چشمگیر بود و انتظار نداشتیم دستگاه‌های مجری انتخابات که باید مجری قانون باشند، خودشان قانون‌شکنی کنند به نحوی که همه مطلع شوند که این خلاف انتظار بود.»