شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جواد لاریجانی دوباره ادعای مضحکِ «ما در ایران زندانی سیاسی نداریم» را با وقاحت تکرار کرد!

جواد لاریجانی دوباره ادعای مضحکِ «ما در ایران زندانی سیاسی نداریم» را با وقاحت تکرار کرد!

لاریجانی: فحش را به بی صدایی ترجیح می دهم، رهبری گفتند هرکسی توان دارد وارد این میدان شود، از دکتری «آتش به اختیار» رهبری استقاده کنیم و نیروی خود را آزاد کنیم !!!

محمدجواد لاریجانی در نشست خبری پیش از ظهر امروز در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به مسئولیتی که جنابعالی دارید، آیا درباره وضعیت حقوق بشری زندانیان سیاسی داخل کشور هم اقدام کرده‌اید. برخی اخبار حکایت از آن دارد که این افراد در میان زندانیان مواد مخدری و اعدامی‌ها نگهداری می‌شوند و یا بعضا مانند خانم نرگس محمدی از دیدار با فرزندان خود برای مدتی محروم بودند. یا گروهی از آنان همچون مدیران کانال‌های تلگرامی و خانم هنگامه شهیدی به خاطر بازداشت و اتهاماتی که به آنها تفهیم شده اعتراض داشته و بعضا دست به اعتصاب غذا زده‌اند. آیا جنابعالی یا همکاران شما با این افراد ملاقات و گزارش‌هایی برای رعایت حقوق این افراد برای ارائه به مسئولان عالی قضایی تهیه کرده‌اید؟،  با وقاحتی مثال زدنی گفت: ما در کشور عنوان زندانی سیاسی نداریم اگر جرم سیاسی نهایی شود ممکن است این اتهام مطرح شود.

دبیر ستاد به اصطلاح حقوق بشر قوه‌ بی رمق قضاییه ادامه داد: مواردی که داریم مبتنی بر جرم سیاسی جدید نیست و تا کنون مصداق عملی در این ارتباط نداشته‌ایم.

او با فرافکنی و بیان اینکه اصطلاح جرم سیاسی درست نیست و غربی‌ها آن را به کار می‌برند گفت: دسته بندی متهمین در بازداشتگاه‌ها درست است. ما برای آزار دهی متهمان را در کنار کسی قرار نمی‌دهیم. این اتهام بدی است که به قوه قضاییه می‌زنند.

لاریجانی با بی شرمی در برابر دوربین ها به دروغ پراکنی پرداخت و اضافه کرد: تا جایی که می‌دانم زندانیان دیدار مکرری با فرزندان خود داشته‌‌اند. حقوق متهم برای ما محور است و اگر کسی به ما مراجعه کند رسیدگی می کنیم.

دبیر ستاد به اصطلاح حقوق بشر قوه‌ بی رمق قضاییه «همان گونه که در سازمان ملل متحد پس از ایراد گزارش نقض مستمر حقوق بشر در ایران به فرافکنی، بی احترامی به گزارشگر سازمان ملل و  پروپاگاندا میپرداخت تا آنجا که میکروفونش را قطع میکردند، با بی احترامی به شعور مخاطبان و خبر نگاران حاضر در جلسه»، گفت آزادی بیان و آزادی اجتماعی را از برکات انقلاب اسلامی میدانم وما در عمل باید از این آزادی پاسداری کنیم. باید چارچوب آزادی را بشناسیم به آن عمل کنیم.

لاریجانی ادامه داد: امروز ترامپ مصداق جعل است و نظام غرب بعید است از زنجیره فیک‌ها رها شود. ما در میدان جنگ نرم باید پاسدار سلامت کشور باشیم. ما از دکتری آتش به اختیار که متوجه فضای نرم است استفاده کنیم و نیرو و انرژی خود را آزاد کنیم تا با هژمونی آمریکا مبارزه کنیم این احتیاج به فرهنگ سازی دارد من از فحش به خودم ناراحت نمیشوم ترجیح می دهم فحش باشد بهتر است تا صدایی نباشد رهبری گفتند هرکسی توان دارد وارد این میدان باشد.