شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وزیر امور خارجه بحرین: قطر باید به فهرست درخواست‌های ارائه شده پای‌بند باشد
Bahraini Foreign Minister Sheikh Khaled bin Ahmed al-Khalifa speaks during a joint press conference after signing an agreement with his Kuwaiti counterpart in Kuwait City on April 16, 2017. / AFP PHOTO / Yasser Al-Zayyat

وزیر امور خارجه بحرین: قطر باید به فهرست درخواست‌های ارائه شده پای‌بند باشد

شیخ احمد بن محمد آل‌خلیفه، وزیر امور خارجه پادشاهی بحرین در گفتگوی تلفنی با رکس‌ تیلرسون، همتای آمریکایی‌اش بر ضرورت پای‌بندی قطر به فهرست درخواست‌های 13گانه ارائه شده، تاکید کرد.

در تماس تلفنی روز یک‌شنبه 2 ژوئیه 2017 وزرای امور خارجه ایالات متحده آمریکا و پادشاهی بحرین، شیخ احمد بن محمد آل‌خلیفه تاکید کرد که قطر باید به فهرست درخواست‌های ارائه شده برای مبارزه با تروریسم، پای‌بند باشد.

به گزارش خبرگزاری بحرین در این گفتگوی تلفنی، دو طرف درباره بحران قطر و راه‌حل‌هایی که منجر به امنیت و صلح در منطقه می‌شود، تبادل نظر کردند.

وزیر امورخارجه بحرین تاکید کرد که قطر باید برای تحقق ثبات کشورها و ملت‌های منطقه و از بین بردن تروریسم و حامیان و تامین‌کنندگان مالی‌اش و همچنین برای برداشتن گامی در راستای توسعه و پیشرفت، به تعهدات پیشین خود و همچنین به درخواست‌های 13گانه‌ ارائه شده به این کشور پای‌بند باشد.