شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وفورِ وافوری ها در کانالهای خبری وابسته به اتاق خالی از فکر قرارگاه جنگ نرم ضداطلاعاتِ سپاه پاسداران

وفورِ وافوری ها در کانالهای خبری وابسته به اتاق خالی از فکر قرارگاه جنگ نرم ضداطلاعاتِ سپاه پاسداران

سایت پوششی موسوم به مشرق نیوز وابسته به واحد جنگ نرم ضداطلاعات سپاه پاسداران به قلم یک عنصر “ضدامنیتی” و متبحر در وارونه نویسی واقعیت موسوم به رضا سراج در عین سرخوردگی از محبوبیت بیعدیل و عدیم النظیر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در کنار منقل تریاک و وافور اباطیل مهمل تحریر کرده که ناشی از غلبه اوهام تاریک و تبهکارانه است:

به گزارش مشرق،  رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت:به نظر می رسد؛ سرنوشت روحانی96 همان سرگذشت هاشمی 84 خواهد شد.

رضا سراج

 

روندهای انتخابات ۹۶ بسیار شبیه انتخابات سال ۸۴ است. در انتخابات ۸۴ شاهد دوگانه‌های فقر/غنا و تبعیض/عدالت بودیم. دو گانه‌های مذکور، انتخابات را دو مرحله‌ای نمود و هاشمی را به شکست کشانید.

سرنوشت روحانی در انتخابات ۹۶

روحانی با تبختر و تکبر خاصی در مناظره سوم ظاهر شد و جایگاه خود را به عنوان نماینده اشرافیت تثبیت کرد. وی در اظهارات متعدد خود، ناخواسته آقای رئیسی را به عنوان نماینده مردم #مستضعف و محروم نشان داد و اذعان وی مبنی بر نمایندگی این بخش از مردم را معتبر نمود.

از طرفی روحانی و اطرافیانش در موارد متعددی به فساد متهم شدند در حالی که هیچ پاسخی بر رد آن‌ها نداشت.

لحن زشتگویانه روحانی و کاندیدای پوششی وی هم مزید بر علت شد و اخلاق گرایی و متانت آقای رئیسی را به رخ کشید.

همچنین عدم ارائه کارنامه از سوی دولت مدعی راستگویی، دروغگو بودن آنان را اثبات کرد.

با این اوصاف دوگانه‌های محرومین/اشراف، امانت‌داری/فساد، اخلاق گرایی/زشتگویی و صداقت/دروغ در مناظره سوم با گزینه‌هایش متعیّن و معتبر گردید.

بنابراین به نظر می رسد؛ سرنوشت روحانی۹۶ همان سرگذشت هاشمی ۸۴ خواهد شد.