پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الاسلام دکتر حسن روحانی خطاب به محافل مافیایی خالیباف – رئیسی- میرسلیم به اظهار بیانات بسیار تکان دهنده ای مبادرت کرد: آزادی را خجالت ندهید!

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی خطاب به محافل مافیایی خالیباف – رئیسی- میرسلیم به اظهار بیانات بسیار تکان دهنده ای مبادرت کرد: آزادی را خجالت ندهید!

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت، در یک سخنرانی در ارومیه گفت: «زبان‌ها را بریده و دهان‌ها را دوخته‌اید… بهتر آن است که شما دَم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد. آنها که زبان‌ها را بریدند و دهان‌ها را دوختند، از آزادی بیان و انتقاد سخن می‌گویند. در طول سال‌های گذشته آنچه از شما صادر شد کلمه ممنوعیت بود؛ ممنوعیت قلم و ممنوعیت تصویر. لطفاً شما دم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد. شما دم از انتقاد نزنید که در نهادی کار می‌کنید که هیچ‌کس جرئت نمی‌کند از آن نهاد حتی یک بار انتقاد کند».

ابراهیم رئیسی، که از طرف قرارگاه عمار و جبهه موسوم به پایداری و قرارگاه ثار الله و ضداطلاعات و حافظت اطلاعات سپاه پاسداران به وسط میدان رقابتهای انتخاباتی پرتاب شده فردی است که به علت داشتن کارنامه جنایتکارانه از طرف مردم ایران “ابرام دراکولای ناسید پشت و رو شده” لقب گرفته است. حامیان آزادی کش و سفاک و سلاخ و جلاد او افتخار میکنند که از فردی مانند “ابرام دراکولای ناسید” حمایت میکنند که  از سال‌های ابتدایی انقلاب ۵۷ عهده‌دار سمت‌هایی قضایی؛ از جمله دادستان کل کشور و معاون اول قوه قضائیه بوده و به عنوان معاون وقت دادستان در کمیته تصمیم‌گیری اعدام‌های دهه ۶۰ عضویت داشته، و حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ حسینعلی منتظری نجف آبادی  با اشاره به نقش او، اقدامات این کمیته را «جنایتکارانه» توصیف کرده است. رئیسیِ “کَلّه پا شدهء سر و ته”  در نقشِ دادستان به اصطلاح “دادگاه ویژه روحانیت”!! حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ احمد منتظری را به دلیل انتشار فایل صوتی اظهارات پدر بزرگوارش حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری  خطاب به کمیته تصمیم‌گیری اعدام‌ها، به ۲۱ سال زندان محکوم کرده، که شش سال آن قابل اجرا است.

شیخ الاسلام حاج آقا شیخ احمد منتظری وقاحت و دردیدگی بی اندازه “ابرام دراکولای ناسید” در اعلام نامزدی برای کرسی ریاست جمهوری  را «یک شوخی» و «توهین به ملت ایران» دانسته بود.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران متذکر شد آزادی کش ها در ایران از افزایش پهنای باند اینترنت در ایران جلوگیری و شبکه‌های اجتماعی را فیلتر میکنند تا «مردم را در رسانه‌ای که خودشان ساخته‌اند، منحصر کنند».

انتقاد از پرداخت نشدن مالیات آستان قدس رضوی

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «می‌گویند باید مالیات بدهید، ولی کسی نمی‌پرسد آنجایی که شما مدیریت می‌کنید تا حالا مالیات داده‌اید؟»

 آستان قدس رضوی، مجموعه تحت ریاست ابراهیم رئیسی از پرداخت مالیات معاف است، و تلاش‌ها برای اخذ مالیات از این مجموعه، با دخالت رهبر جمهوری اسلامی بی‌نتیجه بوده است.

«کاسبی کاسبان تحریم کساد شده است»

حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «شما کاسبان تحریم از اینکه کاسبیتان کساد شده ناراحت شدید؟ ما را می‌خواهید به چهار سال قبل برگردانید؟ باز می‌خواهید تحریم و حصر را به ایران برگردانید؟ ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم. راه‌مان را انتخاب کرده‌ایم؛ راه ما آزادی است، ما مخالف تحریم و مخالف حصر ایران هستیم، و می‌خواهیم با دنیا زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم. شما که از روز اول با برجام مخالف بودید و وقتی ترامپ در آمریکا به ریاست جمهوری رسید، خوشحال شدید که او برجام را پاره می‌کند امروز باید به مردم بگویید که چه برخوردی با برجام می‌کنید و آیا قرار است تحریم‌ها باز گردد یا نه؟»