جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » عجز و ناله حاکم جائر ولایت خود مختار خراسان در برابر آگاهی رسانی در فضای مجازی

عجز و ناله حاکم جائر ولایت خود مختار خراسان در برابر آگاهی رسانی در فضای مجازی

احمد علم الهدی از بازماندگان نسل هارون الرشید در ولایت خودمختار خراسان در نماز جمعه امروز مشهد با عجز و ناتوانی در برابر موج اگاهی رسانی در فضای مجازی به آه و ناله افتاد و با فرافکنی گفت ، این موبایلی که دست جوانهاست و این فضای مجازی که با آن در ارتباط هستند، از یک لیوان استرکنی برای آنها مضرتر و ناپاک‌تر است!

علم الهدی در ادامه با بیان این که برخی مسؤولان در برابر اعلام‌خطر فضای مجازی با من درگیر شدند، گفت: یعنی ما بیاییم ول‌کنیم جامعه را در دست یک فضای مجازی؟ دو سال پیش بنده این را به‌عنوان یک خطر مطرح کردم، مسئله فیلترینگ را مطرح کردم، متأسفانه برخی از دستگاه‌های مسؤول نظام تحت عنوان آزادی‌خواهی، آزادی نگری با بنده درگیر شدند، برادران، خواهران، جواب من طلبه را دادن خیلی مهم نیست اما این زهر کشنده است.

علم الهدی گفت، می‌گوییم فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، یک مدت با فیلترینگ مخالفت می‌کردند و به‌عنوان یک فناتیک، یک ارتجاع و یک حرکت ضد آزادی مطرح می‌کردند، بعد خودشان رسیدند به عمق فساد که دیگر به جایی رسیده است که دیگر همه‌چیز را دارد می‌سوزاند، حالا هم وعده فیلترینگ هوشمند می‌دهند.