جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » علاء الدین بروجردی از غاصبان مادام العمر کرسی نمایندگی مردم بروجرد درمجلس شورا: نظام ایران آماده گفتگو با عربستان سعودی است!

علاء الدین بروجردی از غاصبان مادام العمر کرسی نمایندگی مردم بروجرد درمجلس شورا: نظام ایران آماده گفتگو با عربستان سعودی است!

یکی نیست به این به اصطلاح “رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورا یعنی علاء الدین بروجردی فاسد و دزد” بگوید شما که سالها نعره میزدید که “آل سعود”، “آل سقوط” است و به زودی بینی اش به خاک مالیده میشود و… چنین و چنانش میکنیم! حالا چقدر کم آورده اید که در آستانه بیست و دو بهمن از موضع ضعف و ذلت و بیچارگی خواهان مذاکره و گفتگوی دوستانه باعربستان شده اید؟!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورا در گفتگو با شبکه خبری المیادین تأکید کرد:

آمریکا نمی‌تواند از خطوط قرمزی که رژیم ایران (به خیال خودش) در منطقه ترسیم کرده است، عبور کند و ما هرگز اجازه عبور از این خطوط قرمز را به آمریکا نخواهیم داد.آمریکایی‌ها همیشه به‌دنبال شکست (رژیم) ایران هستند کما اینکه تلاش کردند همپیمانان (رژیم) ایران به‌ویژه مقاومت (یعنی تروریستهای پراکنده در سطح منطقه و دنیا) را هدف قرار دهند، اما شکست خوردند. آمریکا سیاست ثابتی در مقابله با (رژیم) ایران ندارد و (رژیم) ایران هم‌اکنون از لحاظ سیاسی و استراتژیک قوی‌تر است و از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین این امر مورد خوشایند واشنگتن نیست. ایران امروز ایران زمان شاه نیست و با هرگونه تهدید آمریکا مقابله خواهد کرد و این به این معنا نیست که ایران به‌دنبال جنگ است. احتمال رویارویی نظامی بین ایران و آمریکا، ضعیف است، زیرا آمریکا توانایی‌های ایران را به‌خوبی می‌شناسد. (رژیم) ایران هرگونه اتهام علیه خود مبنی بر حمایت از تروریسم را رد می‌کند، سرلشکر قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم به‌ویژه داعش و النصره دارد!!!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورا در پایان ابراز کرد: ایران هیچ مشکلی با عربستان نداشته و ما آماده گفتگو با این کشور هستیم.

انتهای پیام/