سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فجایع اقتصادی غیر قابل جبران به بار آمده توسط سپاه / به قلم رضا ملک

فجایع اقتصادی غیر قابل جبران به بار آمده توسط سپاه / به قلم رضا ملک

سپاه — جعفری — چپاول — ترامپ — کو آن تهدید ها ؟ جان کری را به نبردِ بزرگ !!!
کو آن دستگیری سربازان دریایی آمریکا ? چرا از ترس به سوراخ ها خزیده اید !؟
لنچ بجای کشتی! خیز وقیحانه ی دزدان دریایی برای تصاحب قرار داد ساخت…
مفت بری! سپاه پس از هفت سال چپاول مخابرات مجبور به ” بالاآوردن” آن شد!
سپاه در پی از دست دادن شرکت های صوری و رسوایی در قاچاق کالا اینبار در کمین کشتی ….

— بررسی وضعیت سپاه در اقتصاد
— خاطره

بنام خدا

سپاه پاسداران طی سه دهه یکه تازی ! با شرکت های صوری و از جمله با پوشش قرارگاه سازندگی فجایع اقتصادی غیر قابل جبرانی را برای مملکت به ارمغان آورد !
البته این عملکرد همیشه با پشتیبانی های آشکار و پنهان شخص خامنه ای صورت پذیرفته است !
فجایعی که از قِبَل آن مردم ایران بسیار متضرر گشتند ، همچنان نیز ادامه دارد !

برشمردن این زیان ها خالی از اندوه نیست ؛
رژیم از ابتدا فکر می کرد مملکت داری به همین آسانی است لذا خیل عظیم کارشناسان ، این سرمایه های تکرار ناشدنی مملکت را یا کوچاند و یا از زندگی ساقط کرد و در ادامه ، باقی مانده ی آنان را نیز به کناری گذارد و خودی های بی کفایت از جمله سپاه را در الویت امور اقتصادی و سازندگی مملکت قرار داد !
بدین روی در نتیجه ی کار اقتصادی ، سپاه بیش از حد فربه گردید ! تا جایی که توانست ده ها و صدها برابر قد واقعی اش ! خود را مطرح کند !
این مطرح شدن “با توجه به ضابط شدنش در امر قوه ی فاسد قضا ” در جنبه های مختلف بروز و ظهور پیدا کرد !
تصاحب و دزدیدن مخابرات و دسترسی وسیع به شنود مردم از دیگر خباثت های این فاسقین بود که هم اینک معلوم نیست با چه هدفی بعد از کلی سر کیسه کردن مردم اقدام به باز پس دهی آن کردند !
به یقین این خبیثان دسترسی های دایمی به شنودهای گسترده پیدا کرده اند که این خان نعمت را رها کرده اند !
خدا داند !?
قدرت نمایی ها ! جنایت ها در ۸۸ ! جنایاتش در دوالف اوین ! در سپاه استان ها ! تهدید ها ! سر به نیست کردن ها بویژه در زندان زیر زمینی باغ وحش کرج! در نتیجه ؛
تاثیر گذاری ها ! سیاست گذاری ها ! حرکات و حرف های گنده تر از دهانش !
اما این ثروت باد آورده با حمایت خامنه ای که این همه فساد در پی داشت از کجا حاصل شد !?

اول —
— قاچاق

 

قصه ی قاچاق ، سر بسیار درازی دارد !
قاچاق کالا — قاچاق ارز — ترانزیت مواد مخدر

سپاه با در اختیار داشتن ده ها و صد ها بندر اختصاصی به بهانه واردات سلاح و گشت های دریایی طی چند دهه هر غلطی که می توانست انجام داد !
مضافا در دوران احمدی نژاد که با خط دهی برخی از دلسوزان از دستگاه های باقی مانده از دولت خاتمی به افراد راس حکومت ” مثل خود رییس جمهور ” ، سپاه و دنبالچه های نظامی و غیر نظامی آن بار ها دستشان باز شد ومجبور به تغییر تاکتیک و ایجاد شرکت های صوری و بکار گیری عناصر واسطه ای و فاسد گردیدند که در ادامه بدان خواهم پرداخت !
از جمله ی آنها مچ گیری کانتینر های حامل رژ لب با پوشش و تابلوی سلاح و مهمات ” با اشاره ی .. ” در یکی از پادگان ها توسط شخص احمدی نژاد !
به اختصار آنکه صدها میلیارد تومان درآمد سپاه به قیمت نابودی تولیدات و آوارگی کارگران این مملکت بدون یک ریال حق گمرکی تمام شد ! که به یُمن سیاست های دولت مقلد آیت الشیطان مصباح و بقول خامنه ای نزدیک به تفکر ایشان حاصل آمد !
سپاه این درآمد های نجومی را که با آن میشود یک مملکت را بخوبی اداره کرد با ایجاد شرکت های صوری که با زد و بند و سند سازی جعلی گمرکی همراه بود را طی سال ها به جیب زد !!!
— قاچاق ارز نیز دومین اقدام این هیولای بدبختی و فلاکت ملت ایران ، یعنی سپاه بود که از آن طریق نیز سپاهیان ظلمت بسیار بیش از ده ها میلیارد دلار طی سه دهه بجیب زدند و بسیاری از مردم و تولیدات داخلی را به خاک سیاه نشاندند .
سپاه فقط از این طریق در انتقال ، جابجایی و اسکان القاعده در ایران و یا عبور آنان از ایران چندین فقره ” ۸/۵ و ۱۰ و ۶ و ۶/۵ ” میلیارد دلاری وجه نقد در پالتهای درون کانتینری دریافت کرد که معلوم نشد این دریای پول باد آورده بکجا رفت و چه شد ” این جدای پول های سیاه بود ” ” پول های دزدیده شده از کویت و حق بیمه ی سویسی آن ها داستان دیگری دارد ” !!!!
— ترانزیت مخدر ، از جمله ی این آبرو ریزی ها بود ؛
بزرگترین شبکه ی ترانزیت مواد از افغانستان به ایران و از ایران به اقصا نقاط جهان طی ده ها سال ، توسط دنباله های سپاه و زیر نظر شخص خامنه ای و قالیباف صورت می گرفت که هم اینک نیز به روش دیگری ادامه دارد !
به اعضای شبکه گفته شده بود در آمد حاصله صرف انرژی هسته ای می گردد !?
برخی از این اعضا بخاطر افشاگری ، کلی در زندان های غیر رسمیحبس کشیدند !
بد نیست بدانید پس از پیام اسفند نود و چهار اینجانب به اوباما در خصوص ترانزیت مواد ، با ایجاد صف پانصد کیلومتری کامیون ها ، مدت ها مرز ایران با ترکیه بسته شد تا فرانسه توانست با کار گذاری سیستم های اشعه و گارد ریل های غول پیکر مرز های ترکیه را کنترل کند ! ” این پیام هنوز روی یوتیوب وجود دارد ”
البته آمریکا مترصد بود تا به محض انتخاب قالیباف بعنوان رییس جمهور و در اولین سفر خارجی بطور مستند و مستدل او را دستگیر و برای همیشه تابوت رژیم را میخکوب کند که با نامه ی دو صفحه ای لحظه ی نود دستگاه مواد مخدر خاتمی به خامنه ای ، مبنی بر لو رفتن شبکه ی مشترکش با قالیباف نزد آمریکایی ها تنها ” سه ” روز قبل از انتخابات ! بلا فاصله دستگاه گزینش خامنه ای احمدی نژاد را جایگزین قالی باف نمود ! و عده ای از مردم  هم تصور کردند رییس جمهور را آنان انتخاب کرده اند !?

و به این وسیله خامنه ای و اژدهای هفت سر از سرنگونی قطعی نجات یافت.
حال احمدی نژاد که هنوز رسما بر سر کار نیامده بود ، روی شبکه ی ترانزیت ” خامنه ای + قالیباف ” حساس شده بود !
لذا او بار ها کاوران و تریلی هایی که در ترانزیت شرکت داشتند را از طریق عوامل خود رد یابی کرد و به مسئول قبلی مخدر خاتمی زنگ زد که چرا هنوز آن ها در حال ترانزیت هستند !
در واقع بقای خامنه ای مدیون همین فتنه گران سرکوب شده  است

ولی بد نیست بدانید جمهوری خواهان آمریکا از این گاف های رژیم آخوندی بسیار دارند و بی دلیل نیست که بدنبال براندازی اند

 

دوم — قرارگاه سازندگی سپاه

این قرارگاه با تاییدات پی در پی خامنه ای ، انواع و اقسام تاسیسات را پدید آورد که تقریبا همگی جزو ضایعات رژیم محسوب می گردند ! به چند نمونه اشاره می کنم :

سدها ؛

از جمله ی مصیبت های این آب و خاک ساخت سدهایی است که بجز اندکی بقیه بی هیچ مطالعه ای بنا گردید !
نتیجه این حماقت های مشترک خامنه ای و سپاه خشک شدن سراسری چاه ها و پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی و نشست زمین بود !
آب های جاری و فرو رونده در زمین که باید چاه ها را تغذیه می کرد تبدیل شد به انباشت در پشت سدهایی که مقدار زیادش تبخیر می شود ، با رسوبات پشت سدی روز افزون !
دومین ضایعه ی این سد سازی های دیمی و بی مطالعه ، سرنوشت فجیع بیابان زایی و تولید گرد و غبار و نمکی است که هوای مملکت را به فاجعه بدل ساخته!

— پیمانکاری ها
سپاه در این بخش چنان بی رحمانه عمل کرد که تمامی بودجه عمران مملکت را بلعید !
سپاه پا را فرا تر گذارد و در بسیاری از این پروژه ها از پیمانکاران دست چندم و بی کیفیت پایین دستی متملق و خفیف بهره برد تا بتواند سود سرشار و باد آورده ای ” پورسانت” را به جیب بزند !
قرارگاه در این بُعد توانست چند جنایت مرتکب شود ؛
اول — پیمانکاران درجه اول و ممتاز را بخاطر این انحصار طلبی از گردونه خارج و به نابودی کشید !
دوم — سود چندین برابری به جیب زد !
سوم — سازه هایی بی کیفیت ” با حداقلِ طول عمر ” را در ازای پول های کلان از این ملت فقیر و چپاول شده به جیب زد !
بویژه که بسیاری از پیمانکاران را با پاپیچ های عجیب و غریب و تصاحب نو آوری هایشان به زندان انداخت و یا با تصاحب ابزار آلات پیشرفته ی وارداتی آنان مثل تکنولژی های خانه های پیش ساخته و … ، ایشان را به خاک سیاه نشاند!
این فجایع همراه شد با سیاست های احمقانه ی واردات از چین ” به میانداری موتلفه و عسگر اولادی و کهنه بازی های اسلام سنتی ” و عبور آنان بی هیچ حساب و کتاب مالیاتی و گمرکی ” قاچاق و بنادر سپاه ” و در نهایت اینگونه شد که ؛
این مملکت به خاک سیاه نشست و این شد که ملت تحت ستم به هر جا که پا می گذارند از آن جا بوی مرگ به مشام می رسد !

در حال حاضر !

اینک نیز پس از این همه خباثت ننگین ، سپاهیان ظلمت با فشارهای آشکار و پنهان بویژه از طریق بوق مزدور و دست نشانده ی خامنه ای یعنی شریعت مداری ، این غلام زنگی خفیف روزی نامه ی کیهان ، بنا دارند با جو سازی قرار داد خرید کشتی های پیشرفته از کره را از آن خود سازند !
تا بجای کشتی های پیشرفته ، توسط هزار و یک فامیلشان لنچ بسازند و تحویل دولت دهند !!!
اینان در رنگ کردن گنجشک وقالب کردنش بجای قناری ید طولایی دارند !!!
همین کافی است آنچه را که اخیرا خودم از تلویزیون رژیم به چشم دیدم ، عرض کنم ؛

در مانور نظامی و در نمایش تلویزیونی مثلا رونمایی از پرواز پهباد بومی سپاه !
پهباد به محض پرواز ، ناگهان صدایی از موتور خود در آورد ، بسیار عجیب !
به مثابه تراکتور !
وای صدایش به مثابه هواپیمای های موتوری پسر بچه ها بود !که برای پرواز به بیابان های اطراف می برند و از طریق کنترل به بازی می گیرند !
با خود گفتم :
خاک بر سر این رژیم که این همه ادعا دارد و این همه تبلیغات دروغین بخورد این ملت می دهد!

به قلم رضا ملک