شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » جاسوسهای منحوس استعمار روس، در قرارگاه کذائی ثارالله و در اداره تکفیری فرق و ادیان و در مراکز بدنام سازمان تبلیغات ضد اسلامی، هر اباطیلی که به قلم کثیفشان میرسد را روی دایره میریزند، تا با فرافکنی فرار به جلو کنند و کثافت اعمالشان را از نظاره انظار دور نگاه دارند

جاسوسهای منحوس استعمار روس، در قرارگاه کذائی ثارالله و در اداره تکفیری فرق و ادیان و در مراکز بدنام سازمان تبلیغات ضد اسلامی، هر اباطیلی که به قلم کثیفشان میرسد را روی دایره میریزند، تا با فرافکنی فرار به جلو کنند و کثافت اعمالشان را از نظاره انظار دور نگاه دارند

خمینی ستیزها در حضیض فرافکنی های مشمئز کننده افتاده اند!!

جاسوسهای تکفیری منحوس جیره خوار روس، ، در اداره تکفیری فرق و ادیان و قرارگاه کذائی ثارالله، برای کتمان دریوزگی از سفره روسها، و برای عادیسازی آویختن بیرق روسها برسر در بیوت عنکبوتی خویش، میکوشند تا واژه “جاسوس” را به عنوان برچسبی زنگ زده به دیگران بچسبانند! اما زهی خیال باطل.

جاسوسهای تکفیری منحوس جیره خوار روس، ، در اداره تکفیری فرق و ادیان و قرارگاه کذائی ثارالله، باندرول امام حسین دور سر کودکان میپیچند و آنها را گروه گروه زیر بیرق روسها به صف میکنند، و در همان حال پیروان اسلام ناب محمدی را به انواع برچسبها متهم مینمایند تا به خیال خود، نعل وارونه بزنند! اما زهی خیال باطل.

این جیره خورهای منحوس که درمکتب جاسوسی پرورش یافته و کاسه گدائی نزد فیلسوفهای روس دراز کرده اند، پلی بسته و از آبروی نداشته خود عبور کرده اند. اما چه باک که جاسوس شرف و آبرو ندارد که از ریخته شدنش پروا داشته باشد. ماهیت تکفیری این دونان، برای دزدیدن نان از بیت المال، جواز هرگونه پاچه خواری به آنها داده است.

این تکفیریهای خمینی ستیز، در بستر خمینی زدائی برچسب زنی را پیشه خویش ساخته، و به عنوان حرفه ای مناسب در چپاول بیت المال و کلان دزدیهای نجومی بر ریش خویش پیچیده اند!  خط مشی آیت الله خمینی شعار “نه شرقی، نه غربی بود” و این خمینی ستیزان، یکباره پرچم روس را بر بالای سر در پادگانهای خود افراشته اند و بر میراث خمینی لگد میکوبند.

این دزدان بیت المال و جاسوسهای تکفیری منحوس جیره خوار روس، ، اهل الله و مسلمانان راستین را با برچسب “فرقه سیاسی صوفیه” نام گذاری میکنند، اما دستان خونچکانشان در غارت بیت المال و چپاول و دزدی و اختلاس به نام اسلام و تشیع، و سوء استفاده از نامهای پاک ائمه معصومین علیه السلام غوغا میکند!

این جاسوسهای تکفیری منحوس جیره خوار روس، ، به انسانیت پایبندی ندارند. دشمن اسلام و قرآن اند، و بر علیه هستی وطن و هموطنان با شیطان پیمان بسته اند!!

این جاسوسهای تکفیری منحوس جیره خوار روس، بر روی میراث خمینی پامیکوبند، و در برابر انظار مردم، همه توصیه ها و سفارشهای او را لگدمال میکنند!

وزوزها و زوزه های این جیره خواران سفره روس و جاسوسهای تکفیری منحوس چپاولگر که مملکت و هموطنان را به نکبت کشانده و به روز سیاه نشانده اند، غوغای مگسهای در وحل گیر کرده است و ارزش پاسخ دادن ندارد، فقط به قول شاعر باید در قبال آن گفت:

ای مگس، از فضله دنیا، پر و بالت اَهی است    

حبّذا پروانه، کو را شوق نور و فرّهی است

اراجیف و خزعبلات سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز وابسته به جیره خواران منحوس سفره اسلام روس  ذیلاً برای ثبت در سینه تاریخ نقل میشود!

untitled22

 

اختصاصی: یک بام و دوهوای استراتژی فرقه سیاسی صوفیه
در اثرگذاری و نفوذ شهرام پازوکی در فرقه صوفیه گنابادیه هیچ شک و شبهه‌ای نیست ولی سوال اینجاست که آیا ارزش شیخ گراش بعد از آن همه زحمت و وصلت، کمتر از پدر شهرام پازوکی بود؟!

به گزارش فرقه نیوز؛

یکی از مشخصه‌های فرقه صوفیه گنابادیه «یک بام و دو هوا» بودن عملکرد بزرگان آن‌ می‌باشد. این فرقه قادر است در یک شرایط زمانی و مکانی یکسان دو عملکرد متفاوت از خود نشان دهد. رویکرد ماذون سیاسی صوفیه نسبت به بحث مجاهدین خلق و حمایت تمام قد جاسوس فرانسوی از فرقه تروریستی مجاهدین خلق در پایگاه خارج نشین این فرقه، در حالی رو به افزایش است که رسانه دیگر صوفیه گنابادیه در داخل به این مباحث ورود نمی‌کند تا هم‌چنان چهره واقعی این فرقه سیاسی در پشت نقاب به ظاهر عرفانی مخفی بماند. رویکرد یک بام و دو هوای نورعلی تابنده نسبت به فوت شیخ گراش و پدر شهرام پازوکی از نکات قابل توجه استراتژی فرقه صوفیه گنابادیه است که نشان از مواضع مختلف این فرقه، نسبت به اشخاص و گروه های خاص می‌دهد.

عملکرد فرقه سیاسی صوفیه در قبال فوت شیخ گراش

عزل شیخ گراش به بهانه آلزایمر ادعای باطلی بود که عمدا به عنوان حقیقت به فقرای فرقه صوفیه گنابادیه القاء شد تا این فرقه از وضعیت نامطلوب شهر گراش فرار کند و آبروی از دست رفته بزرگان خود را بازگرداند.

این وضعیت در فرقه صوفیه گنابادیه ادامه داشت تا این‌که شیخ گراش فوت کرد. در گذشت شیخ گراش با حوادثی همراه بود که بدون شک کذب بودن ادعا و بیانیه خرداد 91 نورعلی تابنده را به چالش کشید و گویای روشن شدن حقایق پنهانی بود که تا قبل از فوت شیخ گراش برای فقرا نمایان نبود.

با وجود آن‌که شیخ گراش جزو اولین نفری بود که در زمان قطبیت نورعلی تابنده به صورت متداول مراحل ماذونی و شیخیت را سپری کرده و حکم آن را از نورعلی تابنده دریافت کرده بود، ولی به خاطر بدنام کردن فرقه و جدا شدن فقرای حقیقت طلب شهر گراش، قطب سیاسی نسبت به شیخ گراش غضب کرد و بعد از فوت وی هیچ عکس العملی از خود نشان نداد و در مراسم گرامیداشت شیخ برکنار شده شرکت نکرد تا کذب بودن ادعای این فرقه بعد از فوت شیخ گراش به نمایش گذاشته شود.

چرا در تهران مراسم گرامیداشت برگزار شد؟ !

شاید این سوال در ذهن فقرای حقیقت طلب نقش ببندد؛ در صورت صحت این ادعا پس چرا در تهران مراسم گرامیداشت برگزار شد؟

با شناخت ساختار تشکیلاتی فرقه صوفیه گنابادیه به راحتی پاسخ این شبهه بدست می‌آید، ساختاری که مبنی بر فامیل گرایی و پارتی بازی است! با بررسی ازدواج درون فرقه‌ای بین بزرگان صوفیه گنابادیه به این نتیجه خواهیم رسید که بدست آوردن حکم ماذونی یا شیخی در این فرقه فقط از طریق ازدواج فامیلی و حرکت سیاسی بدست می‌آید، چیزی که از دید محققین و پژوهشگران تصوف پنهان مانده! تا کنون محققین و پژوهشگران بخش تصوف، قطبیت را در این فرقه موروثی می‌دانستند ولی آن‌چه امروزه از رصد جلسات صوفیه سیاسی بدست آمده گواه بر آن است که تمام مراحل به ظاهر عرفانی در این فرقه موروثی شده است و هر روز حلقه این فرقه تنگ‌تر از روز گذشته می‌شود. (به زودی مطلبی در این زمینه منتشر خواهد شد) برگزاری جلسه تهران هم طبق این قاعده بود، با توجه به این که دختر شیخ گراش با خانواده یوسف مردانی وصلت کرده بود، این مجلس توسط دختر شیخ گراش به واسطه یوسف مردانی برگزار شد نه نورعلی تابنده!

عملکرد فرقه سیاسی صوفیه در قبال فوت پرویزپازوکی

هفته گذشته رسانه‌های وابسته به فرقه صوفیه گنابادیه در یک حرکت هماهنگ، خبر فوت پرویز پازوکی پدر شهرام پازوکی را اعلام کردند، انعکاس خبر فوت پدر شهرام پازوکی در حالی در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان فرقه صوفیه گنابادیه انعکاس داده شد که پرویز پازوکی نه حکم ماذونی دارد و نه حکم شیخیت!

حضور تمام قد نورعلی تابنده و بزرگان فرقه صوفیه گنابادیه و حمایت رسانه‌های وابسته به این فرقه در مجلس ختم پدر شهرام پازوکی، در حالی صورت گرفت که بعد از فوت شیخ گراش رسانه‌های فرقه صوفیه گنابادیه با اقتداء به نورعلی تابنده نسبت به فوت شیخ گراش، سکوت مطلق اختیار کرده بودند!

در اثرگذاری و نفوذ شهرام پازوکی در فرقه صوفیه گنابادیه هیچ شک و شبهه‌ای نیست ولی سوال اینجاست که آیا ارزش شیخ گراش بعد از آن همه زحمت و وصلت، کمتر از پدر شهرام پازوکی بود؟!