جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پس لرزه هایِ زلزلهء ده ریشتریِ ناشی از سونامیِ انتشارِ فایلِ صوتیِ 28 سال پیش مرحوم آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری نجف آبادی در مجادله با آخوند مصطفی پور محمدی وزیر “دادگستری” کنونی!

پس لرزه هایِ زلزلهء ده ریشتریِ ناشی از سونامیِ انتشارِ فایلِ صوتیِ 28 سال پیش مرحوم آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری نجف آبادی در مجادله با آخوند مصطفی پور محمدی وزیر “دادگستری” کنونی!

در دادگاه انقلاب قم، شیخ الاسلام و المسلمین احمدآقای منتظری رسماً متهم به “اقدام علیه امنیت ملی” شد!!

امروز ١٥ شهريور ۱۳۹۵ ،  “کانال تلگرام آیت الله منتظری ”  در انتهای ششمین روزبازجوئی از شیخ الاسلام و المسلمین احمد آقای منتظری با انتشار گزارش کوتاهی خبر از تفهیم اتهام به ایشان به عنوان اتهام کذائی، نخ نما، و مسخره “اقدام علیه امنیت ملی” داد. بستن این اتهام به شیخ الاسلام و المسلمین احمدآقای منتظری خبر از بیخبری و بیچارگی کل دستگاه قضائی اسیر درچنگ ضابطین بیسواد و بیوجدان قضائی میدهد. انتشار این خبر درعین حال خبر از درماندگی نظام وسیستمی میدهد که عربده های اقتدارنمائی هایِ کذب و دروغینش گوش فَلَک را کَر کرده، اما ناگهان از انتشار یک فایل صوتی قدیمی و متعلق به بیست و هشت سال پیش، رعشه بر سراسر اندامش میفتد! گوئی زیرپایش زلزله ده ریشتری و سونامی بنیان برافکن رخ داده است!

حال که مجلس خبرگان و رئیس قوه قضائیه و اکثر خطبای نمازجمعه شهرها و شهرستانها، یکایک از ریز و درشت،  به صراحت به وقوع اعدامهای دستجمعی در سال شصت و هفت در زندانهای ایران اعتراف اکید کرده و موکداً آن را اسباب افتخار درکارنامه خود و نظامشان دانسته اند، دیگر کجای کار خراب است که اتهام کذائی”اقدام علیه امنیت ملی” به میان آمده است؟!

متن بیانیه کوتاه منتشره در کانال شیخ الاسلام و المسلمین احمدآقای منتظری به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در پی انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری درباره اعدامهای_تابستان_۱۳۶۷، اينجانب امروز ١٥ شهريور ۱۳۹۵ در دادگاه ويژه روحانيت قم تفهيم اتهام شدم. “اقدام عليه امنيت ملى” مطرح گرديد و از من خواسته شد تا از خود دفاع نمايم؛ و چون به مواد قانونى متعددى استناد شده بود در پاسخ نوشتم:
“اتهام وارده را قبول ندارم، و چون از مواد قانونى ذكر شده اطلاعى ندارم پس از مشورت با وكيل خود به آن جواب خواهم داد”.
سپس با قرار كفالت ٧٠٠ ميليون ريال آزاد شدم؛ و زمان حضور بعدى ١٣٩٥/٦/١٧ تعيين گرديد.
احمد منتظری