یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سران عالیرتبه سپاه پاسداران در مناقشه جانانه تن به تن، لگد به سایه یکدیگر میزنند

سران عالیرتبه سپاه پاسداران در مناقشه جانانه تن به تن، لگد به سایه یکدیگر میزنند

سردار سپاه پاسداران و مشاور عالی فرمانده کل سپاه (عزیزجعفری) موسوم به “سرتیپ پاسدار خسرو عروج” در گفتگویی با رسانه حکومتی موسوم به “مهر” مواضعی را در قبال جنبش فلسطینی حماس بیان داشت. اما به فاصله دوروز در تاریخ دوشنبه بیست و یکم تیر برابر با یازدهم ژوئیه “روابط عمومی سپاه پاسداران” با صدور بیانیه‌ای با “تکذیب برخی اخبار پیرامون اظهارات یکی از مشاورین این نهاد” ، اظهارات سرتیپ خسرو عروج را متناقض با موضع رسمی سپاه پاسداران دانسته و او را سنگ روی یخ کرد.

در بیانیه سپاه پاسداران در این رابطه، مواضع سرتیپ خسرو عروج، مواضعی خصوصی و “دیدگاه غیررسمی و شخصی” و لاجرم غیرقابل قبول و مردود عنوان شده است!!

160709060734_khosrow_orouj_624x351_mehr_nocredit

سرتیپ پاسدار عروج دو روز قبل در مصاحبه کذائی مدعی شده بود “شناخته‌شده‌ترین گروه مبارز فلسطینی” حماس است، اما این گروه هم به دنبال مذاکره و پیمان‌هایی با اسرائیل است … (حال آن که) کسی حق ندارد با ظالم سر یک سفره بنشیند”.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: “سپاه پاسداران… مواضع و دیدگاه های خود را در قالب بیانیه‌های رسمی یا توسط فرمانده کل، نماینده ولی فقیه و روابط عمومی این نهاد اعلام می‌کند و سایر اظهارنظرها پیرامون مسائل مختلف را دیدگاههای شخصی و غیررسمی می‌داند