جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اخبار در تصویر » اولین تصاویر از – به گفته سایت تسنیم- تروریست‌های به‌هلاکت‌رسیده توسط نیروی زمینی سپاه

اولین تصاویر از – به گفته سایت تسنیم- تروریست‌های به‌هلاکت‌رسیده توسط نیروی زمینی سپاه

سایت تسنیم با انتشار عکسهایی نوشت: اولین تصاویر از تروریست‌ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

اولین تصاویر از تروریست‌های به هلاکت رسیده توسط نیروی زمینی سپاه

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، اولین تصاویر از تروریست‌های به‌هلاکت‌رسیده و تجهزاتشان در درگیری با رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

سپاه یک تیم تروریستی را در غرب کشور منهدم کرد

به گزارش تسنیم، در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضدانقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضدامنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت و مقارن عصر روز  22 تیرماه  طی یک درگیری به‌طور کامل منهدم شد.

در این درگیری سه تروریست به‌هلاکت رسیدند و یک تروریست دیگر به‌شدت زخمی شد. در این درگیری همچنین یکی از نیروهای بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انهدام ۲ تیم تروریستی در عملیات مشترک وزارت اطلاعات و سپاه

سربازان گمنام امام زمان (عج ) با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، دو تیم وارداتی ضدانقلاب مسلح را شناسایی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه منهدم کردند.

انهدام 2 تیم تروریستی در عملیات مشترک وزارت اطلاعات و سپاه

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، دو تیم وارداتی ضدانقلاب مسلح را شناسایی و طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه با همکاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا منهدم کردند.

  • بیشتر بخوانید

سپاه یک تیم تروریستی را در غرب کشور منهدم کرد/ هلاکت 3 تروریست و شهادت یک بسیجی

در این عملیات دو تن از عناصر ضدانقلاب به هلاکت رسیدند و چند نفر دیگر به همراه چندین قبضه سلاح، نارنجک جنگی و مهمات دستگیر شدند.

این تیم های تروریستی به سفارش و با حمایت ویژه برخی کشورها، برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بودند.

انتهای پیام/


انتهای پیام/*