حسن روحانی شکوه و شکایت میکند که مردم ایران اعتنایی به رسانه های داخلی ندارند و اخبار روزانه را با رجوع به رسانه های خارجی  دنبال میکنند. اما نمیگوید که رسانه های داخلی مثل کیهان حسین منقلی در اختیار عده ای بیوجدان دروغ محض را به جای خبر در بوق میکند!

حضور شاهزاده محدبن سلمان -که کیهان حسین منقلی مدعی مرگ او شده بود- لکه بزرگ فضاحتی درکارنامه مطبوعاتچیهای دوران سیطره ولایت فقیه بر ایران است!

رقابت‌های جام جهانی 2018، روز پنج‌شنبه چهاردهم ژوئن با دیدار تیم‌های روسیه میزبان مسابقات و سعودی آغاز شد که در نهایت بازی با نتیجه پر گل 5 بر صفر به سود روسیه به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، بازیکنان تیم ملی سعودی، احساساتی بازی کردند و دو بار تسلیم مهاجمان روسیه شدند.

گل‌های تیم ملی روسیه در نیمه نخست توسط گازینسکی در دقیقه 12 و دنیز چریشف در دقیقه 42 به ثمر رسید.

آلن دیزگواف بازیکن خط میانی روسیه، در دقیقه24 به دلیل مصدومیت مجبور شد بازی را ترک کند و جایش را به بازیکن دیگری داد.

در نیمه دوم، روسیه تا دقیقه 60 بازی عقب کشید و سعودی می‌توانست حد اقل در یک فرصت، فاصله گل‌های خورده را کم کند.

با آمدن فهد المولد خط حمله تیم ملی سعودی تا دقایقی خطرناک‌تر نشان داد . مولد در بازی‌های اخیر این تیم، هر گاه به میدان رفته بود، توانسته بود نتیجه را به سود سعودی تغییر دهد.

تیم ملی روسیه، در دقیقه 70 بازهم به گل رسید. آرتمز پوبا که به تازگی وارد زمین شده بود، با ضربه سر سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق آخر این دیدار، در حالی که بازی وقت اضافه را طی می‌کرد، روس‌ها به دو گل دیگر رسیدند. دنیس چریشف و گلوین، دو گل تیم ملی روسیه را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه پرگل 5-0 به سود میزبان رقابت‌های این دوره جام جهانی پایان یابد.

السعودية-روسية

السعودية-روسية

السعودية-روسية

در همین گروه، فردا جمعه، تیم‌های ملی اروگوئه و مصر رودروی هم قرار خواهند گرفت.