شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سلامی خطاب به روحانی : زیبنده نیست که برخی‌ مانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند

سلامی خطاب به روحانی : زیبنده نیست که برخی‌ مانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران این هفته ،‌ اظهار داشت: می‌دانید دشمنان رهبری عظیم‌الشأن این انقلاب که هدایت‌گر امت در همه این بحران‌های سخت بوده است، مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. آنها عملیات روانی خود را علیه سپاه سنگین کرده‌اند. ما از دشمنان گله‌ای نداریم اما گاه می‌بینیم برخی از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمنان می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، اما ما یاد گرفتیم وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ و از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز می‌بینید وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند کالای ایرانی را مصرف کنید مفهوم آن این است که ما به درجه‌ای از علم، صنعت،‌ تکنولوژی، فناوری و تولید رسیده‌ایم که دیگر می‌توانیم همه نیازهایمان را از داخل تأمین کنیم. در و اقع این ما هستیم که دشمنان‌مان را تحریم می‌کنیم. این یعنی شکوفایی اقتصادی ما. دشمنان ما می‌خواستند ما را از نفوذ در مناطق مورد نظر محروم کنند ما توانسته‌ایم سرزمین‌های زیادی را از سیطره دشمنان خارج کنیم، امروز جهان اسلام میدان جنگ علیه مستکبران است اما آنها نتوانسته‌اند هیچ کاری از پیش ببرند. به آنان چند توصیه داریم، اولاً دقت کنید به آمریکا، انگلیس، رژیم سعودی می‌گوییم که ملت ایران هیچ تغییری نکرده است همان انقلابیون سربلند، با شور و شعور و شوق با اوج وفاداری از نظام‌شان دفاع می‌کنند. به شما خطکش می‌دهیم به 22 بهمن نگاه کنید و آن را مقایسه کنید ببینید چه  چیزی در میان عظمت این ملت جزء فداکاری و شور و شعور می‌بینید.

سلامی تصریح کرد: فکر نکنید نظام ما ضعیف شده است ما امروز از هر زمانی در بُعد دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نفوذ منطقه‌ای و تسلط بر سیاست‌های شما قوی‌تر هستیم، سر جایتان بنشینید. فکر نکنید که مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی است بر جدایی مردم از نظام. ما در بخش‌هایی مشکلات داریم اما بزرگ‌تر از مشکلات‌مان هستیم و آنها را حل می‌کنیم، اما هرگز مشکلات ما از مشکلات شما دشمنان خدا کمتر نیست.