چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » به ادعای فارس نیوز ارگان رسمی سپاه پاسداران تلاش برای سرکوب دراویش گنابادی در منطقه پاسداران تهران به درگیرهای شدید کشیده شد.«اتوبوس دیوانه»!

به ادعای فارس نیوز ارگان رسمی سپاه پاسداران تلاش برای سرکوب دراویش گنابادی در منطقه پاسداران تهران به درگیرهای شدید کشیده شد.«اتوبوس دیوانه»!

قوه قضائیه  نظام ولایت فقیه میخواهد تصادف ماموران کلانتری بایک دستگاه اتوبوس را به” هجوم دیوانه‌وار اتوبوس دراویش گنابادی به سمت کلانتری خیابان پاسداران که منجر به از پادرآمدن 3 مامور نیروی انتظامی و تعدادی از پرسنل کلانتری پاسداران شده” تبدیل کند و برای دراویش زیر سرکوب شدید پرونده سازی بنماید!

 خبرگزاری فارس: 3 شهید و چند مجروح ماموران انتظامی در پی حمله «اتوبوس دیوانه»

بنا به ادعای غیرمستند  خبرنگار انتظامی خبرگزاری دروغپرداز فارس -ارگان رسمی سپاه پاسداران- ، در پی حمله خشونت بار به دراویش گنابادی ازطرف  ماموران کلانتری 102 پاسداران عده ای از حاضران درمحل زخمی و مجروح شدند. در این ناحیه مقدارزیادی گاز اشک آور شلیک شده و صدای تیراندازی هم شنیده شده است. سپاه پاسداران ادعا میکند که  3 تن از ماموران کلانتری محل در اثر تصادف با یک اتوبوس از پا درآمده اند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هواداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.هجوم دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت کلانتری باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

از طرف دیگر کانال تلگرامی موسوم به میزان نیوز خبر از توطئه ای شوم برعلیه دراویش داده و در یک خبر آکنده از دروغ مدعی شده که:

شهادت ۳تن از دلاورمردان سبزپوش ناجا

هشدارپلیس به برهم زنندگان امنیت عمومی

همگان بدانند کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید این دیار است، نمی باشد

اما سایت مجذوبان نور خبر از مصدومیت دراویش و تیراندازی به سوی آنها را داده است

آخرین اطلاعات در خصوص دراویش مصدوم خیابان‌پاسداران

طبق آنچه خبرنگار مجذوبان نور گزارش نموده است سه تن از دراویش گنابادی به شدت آسیب دیده اند.

آقای محمد ثلاث که گویا وضعیت وخیمی دارد و جانش در خطر است.با این حال ماموران با ضرب و شتم شدید اورا دستگیر کرده اند.

آقای سعید سلطانپور از ناحیه گردن
و یک درویش دیگر که نام او ذکر نشده و از ناحیه چشم آسیب دیده است.

تعداد دیگری از دراویش هستند که اطلاعی از وضعیت آنها در دست نیست