جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مسعود مویدی؛ صادق لاری جانی گفته که یک آقازاده(مهدی خزعلی) باید بازداشت و در اعتصاب غذا جان دهد تا درسی برای دیگران گردد.

مسعود مویدی؛ صادق لاری جانی گفته که یک آقازاده(مهدی خزعلی) باید بازداشت و در اعتصاب غذا جان دهد تا درسی برای دیگران گردد.

مسعود مویدی فعال سیاسی اجتماعی در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرً تی وی» به بازداشت و اعتصاب غذای خشک دکتر مهدی خزعلی پرداخت و گفت؛ علت اصلی دو بازداشت اخیر دکتر مهدی خزعلی افشاگریهایی است که در ارتباط با خانواده «لاری جانی ها» کرده، و از آنها با عنوان «آنوسی ها» یعنی یهودیانی که به ظاهر خود را مسلمان نشان می دهند نام برده است، و البته بعد از این افشاگریها در صدای آمریکا نیز ممنوع التصویر شدند.

مسعود مویدی در بخشی از این مصاحبه اظهار داشت که «صادق لاری جانی» قصد جان دکتر مهدی خزعلی را کرده است و بار قبل هم گفته بود که یک آقازاده که اعتصاب غذا می کند باید بازداشت شود و در اعتصاب غذا جان دهد تا درسی برای دیگران گردد.

این فعال سیاسی با انتقاد از سکوت اصلاح طلبان در برابر بازداشت دکتر مهد ی خزعلی گفت؛ اعتصاب غذا آخرین سلاح یک زندانی است، و سکوت اصلاح طلبان در مقابل این بی عدالتیها بسیار آزار دهنده و غیر قابل قبول است، چرا که هر لحظه ممکن است این اتفاق برای ما روی دهد.َ