جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری با ارائه بیش از 10 هزار صفحه مستندات برگزار شد.

آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری با ارائه بیش از 10 هزار صفحه مستندات برگزار شد.

به گزارش یک منبع آگاه در ایران، امروز دوشنبه 19 تیرماه 96 برابر با 10 جولای 2017 آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ماشاء اله احمد زاده برگزار شد.

این جلسه نیز همچون گذشته در سکوت رسانه های داخلی و در میان تدابیر شدید امنیتی و توأم با اعمال فشار و نفوذ ضابطان قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه، به صورت غیرعلنی و در غیاب مردم و خبرنگاران برگزار شد اما بازجو رحیمی و عوامل ثارالله به صورت گروهی در دادگاه حاضر شدند.

در آغاز جلسه نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست با محوریت اتهام افساد فی الارض پرداخت.

محمدعلی طاهری در این جلسه به صورت مفصل به دفاع از خود پرداخت و لایحه دفاعیات تنظیمی مکتوب خود را تحت عنوان ” دفاعیات و توضیحات محمدعلی طاهری در پاسخ به کیفرخواست کذب و موهومی ” تقدیم دادگاه کرد.

در این جلسه تیم وکلا نیز که چهره ای جدید به آنان اضافه شده بود به دفاع از موکل پرداختند و آخرین لایحه دفاعیه خود را با بیش از 10هزار صفحه مستندات ومدارک به دادگاه ارائه نمودند.

در روزهای اخیر گزارش هایی موثق مبنی بر فشار و اعمال زور قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه بر قاضی احمدزاده جهت صدور رأی محکومیت دوباره برای آقای طاهری منتشر شده است.

دستان بازجویان ثارالله همچون گذشته خالی بود و باردیگر با تکرار اتهامات 6 سال گذشته سعی داشتند جملاتی منقطع از کتابها و آثار آقای طاهری و برداشتهای شخصی خود را به عنوان ادله افساد به دادگاه بقبولاند، این بازجویان پیشتر نیز با فرض و سؤال های غلط ، برخی مراجع تقلید را فریب داده بودند و از آنان فتاوای جعلی بی نام و کلی مبنی بر ارتداد گرفته بودند و حتی این فتاوای قدیمی را در برنامه تلویزیونی پخش نموده و به دادگاه نیز ارائه داده بودند در حالی که با مراجعات و روشنگری شاگردان محمدعلی طاهری، مراجع مذکور فتاوای خود را پس گرفته و حتی تنی چند از مراجع، علما و کارشناسان دینی اعلام نمودند که کلیه آثار آقای طاهری را مطالعه نموده و در آن انحرافی مشاهده نکرده اند.

 

طرح دوباره افساد از سوی قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه پس ازنقض رأی در دیوان عالی کشور در حالی صورت می گیرد که پس از تحمل یک دوره محکومیت پنج ساله، تبرئه کامل از این اتهامات و قرار منع تعقیب قضایی محمدعلی طاهری در تیرماه 95 از سوی دستگاه قضایی صادر گردیده است و این معلم معنوی بیش از یک سال پس از پایان مدت محکومیت خویش به طور فراقانونی و با لجاجت سپاه ثارالله، بدون هیچ حکمی در بازداشت و انفرادی به سر می برد.

قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه در این سالها با بازیگری مأموران خود به عنوان نجات یافته از حلقه و کارشناس و آسیب دیده، با دروغ گویی، اتهام زنی، صحنه‌پردازی و انتخاب گزینشی برخی از جملات و تصاویر محمد علی طاهری و ارائۀ مطالب کذب به عنوان مستند و مصاحبه‌ و پخش از تلویزیون، اقدام به عوام فریبی و درج و نشر مطالب سوء و خلاف واقعیت می کند تا به زعم خود مردم و مسؤلان امنیتی و دستگاه قضایی را باردیگر درباره صدور یک رأی قضایی دوباره برای بنیانگذار فرادرمانی آماده کند.

(منبع: ندا)