شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » آخوندک التقاطی پیرو “اسلام استالینیستی” موسوم به سجاد تنها” مسئول کانال تکفیری تلگرامی موسوم به “رصدفرقه های سیاسی” کیست؟

آخوندک التقاطی پیرو “اسلام استالینیستی” موسوم به سجاد تنها” مسئول کانال تکفیری تلگرامی موسوم به “رصدفرقه های سیاسی” کیست؟

معرفی یکی از شیطان پرستان اسلام ستیز خمینی زدای بدکردار

سجاد تنها یکی از پادوهای تکفیری مزدور اداره فرق و ادیان شعبه خراسان است که چند سالی است مانند همپالکی های “خط (سعید)امامی” درراستای اجرای منویات شوم و شیطانی “ابراهیم رئیسی ناسید” معروف به “ابرام دراکولا” با برخورداری از چتر امنیتی “قرارگاه ثارالله سپاه “در یک مرکز وابسته به “حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران” در خراسان موسوم به موسسه “حق پژوهی”(حق ستیزی) به مبارزه با حق و حقیقت در جاده خمینی ستیزی و خمینی زدایی گام بر میدارد.

مزدوران تکفیری این “موسسه حق ستیزی” – که ریزه خواران خوان به یغما رفته آستان قدس رضوی اند و مانند جوجه های اژدهای زهرافشان از سینه گرگ بیابان و اَبَردشمن تصوف و عرفان اسلامی شیرمینوشند- همگی به سبک و سیاق رئیس منحوس خود ابراهیم رئیسی ناسید دنباله رو خطوط مکتب التقاطی اسلام استالینیستی منحوس اند و داغ داس و چکش کمونیسم روی پیشانیهای سیاهشان حک شده است. یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواصی و الاقدام.

عموما جاسوسند و مدافع منافع روسند و خدمتگزاری به روس را زیر گردوغبار مخالفت با به اصطلاح “اسلام آمریکایی” لاپوشانی میکنند. در این میان واهمه ای هم ندارند که تلویحا یا تصریحا شخص آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “هندی” بنیانگذار انقلاب ضدسلطنتی در ایران را همراه با خانواده و اجدادش در زمره “حقوق بگیران انگلیس” معرفی کنند و با این ترتیب با کمونیستهای عصر پهلوی – (پرویز نیکخواه و پرویز لاشائی)که با تردستی از طریق همدستی با “داریوش همایون”ها  برعلیه آیت الله خمینی شبنامه تدوین میکردند و برای خوشخدمتی به خاکپایِ ملوکانه،  با امضاهای مجعولی چون “احمدرشیدی مطلق” درروزنامه های کذائی آن دوره (اطلاعات) به چاپ میرساندند- هم جهتی خود را به اثبات برسانند. “سجادتنها” یک نمونه ناچیز و پیش پا افتاده از زمره ای از مزدوران مایوس و منحوس تکفیری و وابسته به منافع روس است که تک تک یاخته های جسم و جانش در فرمانبرداری از “حجت الاعدام ابراهیم رئیسی ناسید” و دشمنی با میراث عرفانی و اسلامی آیت الله سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “هندی”  ترکیب و تکوین یافته است.

“ابراهیم رئیسی ناسید” همان “ابرام دراکولایی” است که یک شبه از خانه ظلامانی اشباح پا بیرون گذاشت، و در عرصه انتخابات حاضر شد ولی علیرغم حجم عظیمی از تقلب و تخلف  انتخاباتی و استفاده از شیوه های نخ نمای آخوندی و خاصه خرجی از کیسه امام رضا علیه السلام و ریخت و پاشهای اسراف گونه، ووعده پوچ و پوشالی سه برابر کردن “یارانه” … بالاخره  نتوانست بیش از هشتصدوبیست هزار رای فَکَسَنیِ (متعلق به مواجب بگیران بخشهای امنیتی مرتبط با سپاه و بسیج و خانواده هایشان) برای خودش دست و پا کند. یعنی مجموعه آرائش  حتی از سبد آراء باطله نیز به میزان شصت درصد کمتر شد!!!! اگرچه حامیان و همپالکیهایش در “شورایِ کذائیِ  نگهبان” و “جامعه مدرسین قم” و “ستاد برنامه ریزی ائمه جمعه و جماعت” این سو و آن سو، به دست و پا افتادند و بوق و کرنا به دست گرفتند و کوشیدند  تا با توسل به شیپورهای ناهنجار  دروغپردازی و پروپاگاندا، برای این “ناسید سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی”  سبد رای پانزده میلیونی دست و پاکنند، اما این نیرنگ بیرنگ و بیرمق، مردم بصیر و بیدار و هوشیار ایران را نفریفت و باطل نتوانست حق را از جایگاه خود دور کند! فتربصوا انی معکم لمن المتربصین.

مردم ایران در انتخابات به ابراهیم رئیسی ناسید و مزدوران و کارگزاران و اربابانش “نه” گفتند، آن هم با غرش تندرآسایی که صدای رعدآسایش را همه در اقصا نقاط جهان شنیدند و پیامش را درک کردند! فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

پس طبیعی است که با پایان گرفتن موج انتخابات و پیچیدن طنین صدای انقلابی “نه”ِ مردمی به دجالان و جلادان و سفاکان و غاصبان و بازماندگان هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی در بلاد خودمختار خراسان- همان کسانی که در مقام دادستانی دادگاه ویژه روحانیت در اتاقهای خود نشستند و سی و هشت سال حکم اعدام و قتل عام و زندان و شکنجه و حبس و حصر صادر کردند-  افسران اتاق خالی از فکر قرارگاه پدافندی جنگ نرم سپاه پاسداران، از فرط غیظ و غضب بر خود بپیچند و کلیپهای رسوا و خالی از محتوا سرهم بندی نمایند و بیش از پیش آبروی ناداشته اربابان خود را برخاک بریزند!

فیکیدون کیدا و اکیدکیدا فمهل الکافرین و امهلهم رویدا.

سایت تکفیری موسوم به”فرقه نیوز “همجهت با کانال تکفیری موسوم به “رصدفرقه های سیاسی” اباطیلی پوچ و گزافه سرهم بندی کرده که ارزش پاسخگویی ندارد. برای اضافه کردن برگه دیگری برکارنامه سیاهتر از قیر شیطان پرستان قرن بیست و یکم درسطور زیر منعکس میگردد:

یکی از شباهت های فرقه سیاسی صوفیه و فرقه تروریستی رجوی، ایجاد پایگاه نظامی و تربیت افراد خاص برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش فرقه نیوز؛ یکی از شباهت های فرقه سیاسی صوفیه و فرقه تروریستی رجوی، ایجاد پایگاه نظامی و تربیت افراد خاص برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

متاسفانه رویکرد اشتباه و سیاسی بعضی از مسئولین استان فارس، این استان را تبدیل به پادگان نظامی فرقه سیاسی صوفیه کرده است.

پادگان نظامی که با جذب افراد خاص و آلوده هر چند وقت یکبار با تنش و عربده کشی به تهیه خوراک رسانه های معاند می پردازد.

به گزارش فرقه نیوز_ اختلاف جناحی و حزبی مسئولین استان فارس باعث شده مشاورین سیاسی صوفیه حساب ویژه ای به روی فقرای این استان باز کنند و هر روز شاهد ایجاد رعب و وحشت صوفیه سیاسی در استان فارس هستیم.

اخبار رسیده از استان فارس حاکی از آن است که بار دیگر فقرای سیاسی صوفیه در شهرستان کوار با ایجاد رعب و وحشت به سوی ماموران نیروی انتظامی تیر اندازی کردند تا همچنان این شهرستان شاهد تنش باشد.

 فقرای سیاسی صوفیه که در حال ایجاد رعب و وحشت در شهرستان کوار هستند از روز یک شنبه مورخ ۷ اردیبهشت ۹۶ تحرکات خود را آغاز کرده و در روز ۸ اردیبهشت با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت متواری شدند.

 چند تن از فقرای سیاسی و امنیتی صوفیه گنابادی به نام های «محمدعلی شمشیرزن» ، «کاظم دهقان» و «حمید آرایش» «محسن اسماعیلی» ، «محمدعلی دهقان»، «محمد علی صادقی» و «ابراهیم بهرامی» عامل اصلی درگیری ها و اختلافات شهرستان کوار هستند و ناتوانی مسئولین در اجرا و پیاده کردن قانون باعث گستاخی پیاده نظام غرب شده است.

اخبار تکمیلی به زودی منتشر  خواهد شد.