سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » در رقابت با برنامه‌های پیام‌رسان Zoom و Skype و Google Meet ،… واتساپ به سیم آخر زد: برگزاری ویدئو کنفرانس با حضور 50 نفر ممکن شد!

در رقابت با برنامه‌های پیام‌رسان Zoom و Skype و Google Meet ،… واتساپ به سیم آخر زد: برگزاری ویدئو کنفرانس با حضور 50 نفر ممکن شد!

 واتساپ که محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان دنیاست تصمیم گرفت به کاربران خود اجازه تماس ویدئویی و برگزار کنفرانس با حضور همزمان 50 نفر را بدهد. این اقدام واتساپ گامی قدرتمند در رقابت با برنامه‌های پیام‌رسان دیگر نظیر Zoom و Skype و Google Meet به شمار می‌رود.

با این سرویس کاربران واتساپ به اتاق‌های گفتگوی Facebook Messenger رهنمون شده و در آنجا کنفرانس ویدئویی خود را ایجاد کرده و کاربران مورد نظر را به آن دعوت می‌کنند. اتاق‌های گفتگوی ویدئویی می‌توانند مستقیما در خود واتساپ هم ایجاد شوند.

در روزهای گذشته و پس از محبوبیت روزافزون تماس‌های ویدئویی در شرایط دورکاری و قرنطینه کرونا، واتساپ امکان تماس ویدئویی همزمان با 8 نفر را ایجاد کرده بود.

در ماه میلادی گذشته مارک زاکربرگ موسس و مدیر شرکت فیس‌بوک خبر امکان ایجاد اتاق‌های گفتگو در Facebook Messenger را اعلام کرد و گفت که امکان استفاده از این ویژگی جدید در دیگر برنامه‌های این شرکت مانند واتساپ و اینستاگرام هم ممکن خواهد شد.