جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خبرگزاری ضد امنیتی “مهر” (به اصطلاح)حمایت “مردم تهران” (یعنی تعداد قلیلی بسیجی) از امنیت کشور را روایت می کند؟!! راهپیمایی مردم ۵ شهرستان استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

خبرگزاری ضد امنیتی “مهر” (به اصطلاح)حمایت “مردم تهران” (یعنی تعداد قلیلی بسیجی) از امنیت کشور را روایت می کند؟!! راهپیمایی مردم ۵ شهرستان استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

راهپیمایی مردم ۵ شهرستان استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

تهران- مردم شهرستان های فیروزکوه، قدس، قرچک، شمیرانات و ری پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور در راهپیمایی انزجار از اقدامات آشوبگران بار دیگر بر حمایت از امنیت و اقتدار کشور تاکید کردند.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: مردم برخی از شهرستان های استان تهران روز جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور، حمایت از رهبری معظم انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی اول آذرماه مردمی در شهرستان های قدس، فیروزکوه، قرچک، شمیرانات و ری با هدف لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از آشوبگران و حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار شد و مردم ولایت مدار شهرستان های قدس، فیروزکوه، قرچک، شمیرانات و ری با حضور پرشور خود در این صحنه بار دیگر نشان دادند، که در تداوم راه امام و شهدا همواره ثابت قدم هستند و لحظه ای تردید نخواهند کرد.

در این راهپیمایی در شهر قدس که پس از اقامه نماز جمعه و از مصلی تا میدان آزادی برگزار شد، مردم در دسته های مختلف به جمع حاضر پیوستند، تا راهپیمایی با شکوهی برگزار شود.

فیروزکوه، قرچک و قدس صحنه اعلام انزجار از بیگانگان و فتنه گران داخلی

مسئولین شهرستان قدس نیز در این راهپیمایی به صف راهپیمایان پیوستند و با حرکت در مسیر اعلامی راهپیمایی آغاز شود.

در فیروزکوه نیز مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه در حالی که شعارهایی همچون « مرگ بر امریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر فتنه گر» و … سر می دادند و علیه فتنه‌گران و آشوبگرانی که طی چند روز اخیر آرامش را از مردم گرفته بودند، اعلام انزجار می کردند، مسیر مصلی تا امام زاده اسماعیل(ع) را طی کرده و با تجمع در این امامزاده واجب التعظیم به راهپیمایی خود پایان دادند.

در پایان این راهپیمایی پرشور در فیروزکوه نیز قطع نامه ای در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر  و حمایت قاطع از تصمیمات رهبری از سران سه قوه قرائت شد، این قطعنامه همچنین از دولت خواست، تا نظارت بیشتر و بهتری بر بازار داشته باشد و از قوه قضائیه خواست، تا اغتشاشگران را به اشد مجازات برساند.

برپایی راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در قرچک نیز پس از اقامه نماز جمعه اقامه شد، تا قرچکی ها بار دیگر نشان دهند، پیوند میان مردم و رهبری گسستنی نیست و هرگز عهد خود با امام امت را نخواهند شکست.

در این راهپیمایی که با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار، متدین و شهیدپرور قرچک برگزار شد، مردم این شهرستان نسبت به آشوب های اخیر اعلام انزجار کردند.

حضور پرشور مردم شمیرانات و ری در محکومیت آشوب ها

امروز، مردم شمیرانات نیز از پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک از جای‌جای بخش های لواسان و رودبار قصران خود را به مصلی رساندند، تا بار دیگر بگویند ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی با هرگونه دخالت بیگانگان برخورد کرده و در مقابل آشوبگران خواهند ایستاد.

حضور پرشور شمیرانی ها به خوبی توطئه های دشمنان و رسانه های وابسته به آن ها را در وارونه نشان دادن شرایط حاکم را خنثی کرد، مردم این شهرستان، متشکل از  صدها زن و مرد و پیر و جوان در حالی که شعارهای « انزجار از آشوبگران و فتنه گران» و « مرگ بر منافق» و « مرگ بر آمریکا» و … را سر می دادند، خواستار مجازات اغتشاش‌گرانی شدند که بر بال احساسات مردمی سوار و نسبت به تخریب اموال و بیت‌المال مبادرت ورزیدند.

مردم ری نیز پس از اقامه نماز جمعه در کنار مسئولان این شهرستان به سوی میدان اصلی شهرری حرکت کرده و حماسه‌ای بزرگ علیه فتنه‌گران و آشوب‌طلبان به رخ دشمنان کشیدند.

این روزها استان تهران جلوه‌گاه حماسه سازی و ولایتمداری مردم پایتخت نشینی است، که می‌آیند تا به همگان ثابت کنند، هرگز دست از حمایت از ولایت و ارزش های انقلابی و اسلامی بر نمی دارند و تا پای جان از امنیت و اقتدار کشور دفاع خواهند کرد.