شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح پاسدار امیر سرتیپ گلفام در یک اظهار نظر مضحک ادعا کرد: اغتشاشات طراحی آمریکا بود ؟!!

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح پاسدار امیر سرتیپ گلفام در یک اظهار نظر مضحک ادعا کرد: اغتشاشات طراحی آمریکا بود ؟!!

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اغتشاشات اخیر کشور با حمایت سران آمریکایی صورت گرفت و عده‌ای اشرار و بی‌دین به جان و مال مردم تعرض کردند.

 			 				 					امیر سرتیپ گلفام: اغتشاشات طراحی آمریکا بود

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام عصر امروز در یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج شهید چمران که با حضور مهمانان کشوری و استانی در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنده ۵ سال در دوران دفاع مقدس در استان کردستان را داشته و شاهد خلق مجاهدت‌ها و حماسه‌های زیادی در منطقه بوده‌ام.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش بوده و خدمت در این دیار از اجر و پاداش الهی زیادی برخوردار است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات نصر ۸ و عملیات نصر ۹ استان کردستان که امروز و فردا سالروز آن عملیات‌هاست، گفت: گرچه در دوران دفاع مقدس دشمنان از تجهیزات، امکانات و نیرو‌های آموزش‌دیده برخوردار بودند، اما مردم با رهنمود‌های حضرت امام راحل (ره) , قهرمانانه و بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی در برابر آنان به پیروزی رسیدند.

وی با اینکه دشمنان نظام در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران سر خم کردند، گفت: جز تاریخ سیاه و بی‌آبرویی چیزی نصیب بیگانگان نشد.

امیر گلفام با یادآوری اینکه یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس تبدیل تهدید جنگ به فرصت و دانشگاه‌سازی بود، عنوان کرد: اگر مقاومت و ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، قطعا تثبیت انقلاب اسلامی به این سادگی رقم نمی‌خورد، بنابراین موفقیت‌های بزرگ حوزه سیاسی، انسجام ملی در حوزه اجتماعی، پیروزی و خودکفایی در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی امروزه را مدیون دفاع مقدس هستیم.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج یک نهاد انقلابی بسیار منسجم است که امروزه با درس گرفتن از دفاع مقدس، در حوزه‌های مختلف رشد و پیشرفت زیادی کرده و توانمندی نظامی نیرو‌های مسلح کشور دشمنان را مات و مبهوت کرده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: آمریکایی‌ها توان برخورد نظامی با ایران را نداشته و با دسیسه و ترفند‌های مختلف همچون راه‌اندازی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها به‌دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و مردم هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با تکیه بر توان داخلی و توجه به توانمندی‌های جوانان مشکلات اقتصادی و فراز و نشیب‌ها را با اقتدار و افتخار سپری کرده و دشمنان همانند همیشه با شکست مواجه شوند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: اغتشاشات اخیر کشور با حمایت سران آمریکایی صورت گرفت و اشرار و عده‌ای بی‌دین و اراذل و اوباش آموزش‌دیده به‌دنبال موج‌سواری و به جان و مال مردم تعرض کردند.

امیر گلفام در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مهاجرت از بیجار گسترش یافته است، تاکید کرد: باید مسئولان با اقدامات جهادی و فراهم کردن زمینه‌ها و امکانات لازم زندگی، مهاجرت معکوس در شهرستان و استان را در نظر بگیرند.

1039بازدید
امام جمعه شهرکرد:نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور خوش می‌درخشد /

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از فعالیت ناجا گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور خوش می‌درخشد.

 			 				 					نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور خوش می‌درخشد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، حجت الاسلام محمد علی نکونام در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تقدیر از مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی در خنثی کردن توطئه‌های اخیر استکبار برای ایجاد ناامنی در کشور افزود: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باور‌های دینی است.

وی، با اشاره به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم، متانت و اقتدار نیرو‌های امنیتی و انتظامی را ۳ مؤلفه مهم در ایجاد یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمنان خبیث و توطئهگر دانست و گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکدلی مردم و مسئولان است و همین امر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند.

امام جمعه شهرکرد، بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی کارکنان انتظامی تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش‌های اخلاقی و معنویات را مد نظر داشته باشند.

نکونام، بصیرت دینی و امر به معروف و نهی از منکر را ۲ ویژگی برجسته پلیس برشمرد و افزود: پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌‍های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

امام جمعه شهرکرد از زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در برقراری امنیت کشور تقدیر و قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور به طور واقعی خوش می‌درخشد.

وی بیان داشت: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ کنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداکاری و جانفشانی‌های بسیار کرده است، که شهدای این عرصه مبین این فداکاری‌ها و جانفشانی‌هاست.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: این استان یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به سبب تلاش مسوولان و همراهی و همدلی بین مردم، مسوولان و نیرو‌های انتظامی و نظامی است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: این استان در اغتشاشات اخیر یکی از استان‌ها با کمترین اغتشاش و ناامنی بوده است که این امر نشان دهنده هوشیاری مردم نسبت به فتنه دشمنان است.