یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ناتوانی رژیم ملاتاریای”قرآن سوز” از منصرف کردن مردم از مقاومت مشروع اززبان آخوند دژکام! امام جمعه شیراز!!

ناتوانی رژیم ملاتاریای”قرآن سوز” از منصرف کردن مردم از مقاومت مشروع اززبان آخوند دژکام! امام جمعه شیراز!!

خبر ویژه

آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از حضورش در شورای تامین استان فارس خبر داد و گفت «دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی‌توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم».

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

ایشان در جلسه شورای تامین با اشاره به کارآمدی و فداکاری نیروی بسیج اعلام کرده است «بسیج جایی است که قانون پیش‌بینی کرده و من هم به شورای تامین گفته‌ام که اگر نمی‌توانید، کار را بسپارید به ما… اگر می‌توانید، بسم‌الله و اگر نه، ما برای دفاع از دین و اسلامیت و نظام اسلامی از جان باختن نمی‌ترسیم. بسیج و عاشقان نظام و انقلاب و دلسوزان حاضر به حضور در میدان هستند».

آیت‌الله دژکام به حقارت اشرار آتش‌افروز اشاره کرده و گفت «آنها زورشان به طلبه‌ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان است».

گفتنی است علاوه‌بر مردمی که خود شاهد جنایات اشرار آشوبگر بوده‌اند، انتشار فیلم و عکس‌های متعدد از جنایات آنها خشم آمیخته به انتقام سخت را در میان مردم پدید آورده است. فیلم‌هایی نظیر آتش‌زدن خانه مردم و سپس مشروب‌خواری و…

مردم در برخی از شهرها با تجمع در مقابل مراکز قضایی اعلام کرده‌اند که اگر اشرار بازداشت شده اعدام نشوند خود آنها را به مجازات می‌رسانند.

در پی اجرای طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید بنزین بعضی از مردم نسبت به طرح اجرا شده معترض بوده و مطالبات به حقی داشتند، اما حضور اشرار در جمع برخی از معترضان باعث شده صف مردم از اغتشاش گران جدا شود.