پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمود واعظی رئيس‌دفتر روحانی: اتهام ارتباط دولت با آمدنیوز اهداف انتخاباتی دارد!

محمود واعظی رئيس‌دفتر روحانی: اتهام ارتباط دولت با آمدنیوز اهداف انتخاباتی دارد!

 از جواد کریمی قدوسی شکایت خواهد شد اما «در برخی از شکایت‌ها خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد»!

درخواست واعظی از قوه قضاییه برای برخورد با ادعا‌های کریمی قدوسی !

رییس دفتر رییس جمهور: این آقا براساس چه مستنداتی این اظهارات را مطرح می‌کند.در آستانه انتخابات مجلس به صورت خیلی زودرس اتاق فکر‌هایی برای حمله به دولت ایجاد شده با این ذهنیت که هر چه به دولت حمله کنند توفیق شان در انتخابات بیشتر است.اینکه فردی که شبکه جنگ روانی علیه ایران درست کرده با هوشمندی عزیزان سپاه دستگیر می‌شود باید عامل افتخار همگی ما به اقتدار امنیتی کشورمان باشد، اما برخی آن را به موضوعی جناحی تبدیل کرده اند. /خبر آنلاین

محمود واعظی می‌گوید از جواد کریمی قدوسی شکایت خواهد شد اما «در برخی از شکایت‌ها خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد»

محمود واعظی، رئيس‌دفتر رئيس‌ جمهور ایران، روز پنج‌شنبه ۲ آبان به وب‌سایت خبرآنلاین گفت:«اتاق فکرهایی برای حمله به دولت ایجاد شده» ولی دولت بنا ندارد وارد این جنگ روانی شود.

او یکی از مصداق‌های جنگ روانی را مرتبط دانستن برخی اعضای دولت به کانال تلگرامی آمدنیوز دانسته و گفته است باید از فردی که این اظهارات را مطرح کرده‌ سوال شود که «شما بر اساس چه مستنداتی این اظهارات را مطرح می‌کنید؟»

محمود واعظی: اتهام ارتباط افرادی از نهاد ریاست جمهوری با کانال تلگرامی «آمدنیوز» را رد کرد و مطرح شدن چنین اتهامی را مرتبط با رقابت‌های انتخابات مجلس دانست.

آنچه درچندروزگذشته وآینده درحوزه نفوذمیان مکانهای طبقه‌بندی شده نظام توسط ادمین‌های #آمدنیوز گفتم وخواهم گفت مربوط به سالهای۹۵و۹۶است.جمعی ازنمایندگان پیگیرآن اخباربودندوهستند.هدف بازتعریف آن خبرهاست تاجامعه مطالبه‌گر اعترافات زم باشد؛وقت تکذیب گذشته،آقای سخنگوخیلی بخودش زحمت ندهد

در روزهای گذشته جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس، چندین بار به ارتباط شماری از اعضای نهاد ریاست جمهوری با آمدنیوز اشاراتی داشته است. وی روز چهارشنبه نیز در توئیتی نوشت که دو نفر از دستگیرشدگان در سال ۹۵ و ۹۶ «اعتراف کردند با یکی از وزرا وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر ارتباطات وقت کمک مالی دریافت می‌کرده‌اند».

با این حال سخنگوی قوه قضائیه گزارش‌ها درباره بازداشت تعدادی از افراد در نهاد ریاست جمهوری به اتهام ارتباط با روح‌الله زم، مؤسس وب‌سایت آمدنیوز، را تکذیب کرده است ولی کریمی قدوسی می‌گوید این بازداشت‌ها مربوط به سال ۹۵ و ۹۶ است.

محمود واعظی نیز با اشاره به اینکه دولت قصد دارد از کریمی قدوسی به دلیل طرح این اتهامات شکایت کند گفته است: «شکایت‌هایی که می‌شود بستگی به فردی دارد که از او شکایت می‌شود، در برخی از شکایت‌هایی که می‌کنیم خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتد».