جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » نصرالله:در مواجهه با اسرائیل از امروز هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت /نتانیاهو: به اقداماتمان علیه حزب‌الله ادامه می‌دهیم/

نصرالله:در مواجهه با اسرائیل از امروز هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت /نتانیاهو: به اقداماتمان علیه حزب‌الله ادامه می‌دهیم/

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم امشب عزاداری محرم درباره عملیات انتقامی حزب الله در جنوب لبنان و وحشت اسرائیلیها (؟!) مسائلی را بیان کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: خدا را برای این توفیق و پیروزی شکر می‌کنیم. از رزمندگان و فرماندهانی که طی این ۸ روز در طول مرز با فلسطین اشغالی همواره آماده بودند تشکر می‌کنیم. از خبرنگارانی که برخی زندگی خود را به خطر انداختند و از تحلیلگرانی که توضیحات کافی را ارائه کردند تشکر می‌کنم. به برکت مجاهدان دستاورد مهم تثبیت معادله بازدارندگی دشمن محقق شد.پیشتر گفته بودیم از لبنان و در طول مرز پاسخ اقدامات صهیونیست‌ها را خواهیم داد که این موضوع صورت گرفت و این نقطه قوت مقاومت به شمار می‌آید.ترسی که بعد از سخنرانی در خصوص پاسخ در دشمن ایجاد شد تنبیهی برای دشمن بود و آن‌ها مرز را کامل تخلیه کردند و هیچ سرباز یا خودروی زرهی در طول مرز مشاهده نکردیم. من به دشمن گفتم حد و حدود خود را نگه دارد، اما همه آن‌ها فرار کردند و میدان را خالی کردند و دشمن تا عمق ۷ کیلومتری هیچ گونه حرکتی نداشت.او تاکید کرد که حزب‌الله از این تاریخ به بعد در رویارویی با دشمن صهیونیست هیچ مرزی نمی‌شاسد و هیچ خط قرمزی نخواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر  گفت که ارتش این رژیم به تلاش‌های خود برای تامین امنیت اسرائیل در دریا، زمین و هوا ادامه خواهد داد.به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، نتانیاهو با بیان اینکه حزب الله لبنان موشک‌های هوشمند در اختیار دارد گفت: ارتش اسرائیل به اقدامات خود علیه تهدیدات حزب الله ادامه خواهد داد

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه یک دستگاه خودروی نظامی رژیم اسرائیل از نوع وولف (wolf) را با موشک هدف قرار دادند .