دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » «سرافراز»؛ مهره نزاع نیابتی «احمدی نژاد»!

«سرافراز»؛ مهره نزاع نیابتی «احمدی نژاد»!

به گزارش خبرگزاری فارس، خانم میرقلی خان اخیرا مواضع هتاکانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد.

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی خان و محمد سرافراز را تکذیب کرد.

 

به گزارش فارس، یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی‌خان و محمد سرافراز را تکذیب کرد.این مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس، با اشاره به سوابق شخصی و خانوادگی سرافراز، وی را از خانواده شهدا و دارای سلامت اخلاقی دانست و گفت: هیچگونه پرونده‌ای در سازمان اطلاعات سپاه در زمینه ارتباطات نامتعارف بین سرافراز و شهرزاد میرقلی‌خان مطرح نبوده و طرح ادعا‌هایی از این دست صحت ندارد.

شهرزاد میرقلی خان اخیرا با انتشار ویدئویی مدعی شده بود سازمان اطلاعات سپاه، وی را تهدید به انتشار فیلمی از رابطه غیراخلاقی‌اش با محمد سرافراز کرده است.به گزارش فارس شهرزاد میرقلی خان که ادعا می‌کرد مدت‌ها در زندان آمریکا بوده پس از برگشت به ایران به عنوان بازرس ویژه رئیس سازمان صداوسیما در زمان سرافراز شروع به فعالیت کرد که این فعالیت با حواشی متعددی روبرو بود.میرقلی خان سپس به عمان رفت و اخیرا با انتشار چند ویدیو دست به کلان افشاگریهای تکان از وضعیت فساد نهادینه شده در “سازمان اطلاعات سپاه پاسداران” زد که هنوز از انگیزه‌های وی اطلاعی در دست نیست.

محمد سرافراز هم به تازگی مدعی شده به دلیل مبارزه با فساد از صداوسیما برکنار شده است. وی برای این ادعا سندی ارائه نکرده و صرفا اتهاماتی را متوجه برخی افراد حقیقی و حقوقی کرده است.محمد سرافراز تاکید کرد: زندگی شخصی خانم میرقلی خان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.

به گزارش «تابناک» دفتر محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صداوسیما) در توضیح ارتباطش با شهرزاد میرقلی‌خان، متنی برای فارس ارسال کرده که در ادامه می‌آید:در مورد اظهار نظر‌های اخیر خانم میرقلی خان از من سوال می‌کنند، پاسخ من این است که زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد. ایشان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شدند و طی دوران حضور در سازمان خدمات مفیدی ارائه کردند و هیچ مدرکی دال بر ناصالح بودن و جاسوس بودن ایشان نه به رئیس سازمان و نه به رئیس مرکز حراست سازمان ارائه نشد و تمام تلاش من برای احقاق حق بود. در ضمن من فردی مستقل هستم و سودای قدرت طلبی که دعوای اصلی سیاستمداران است ندارم و کاندیدای ریاست جمهوری نه از طرف خودم و نه از طرف هیچ جریان سیاسی دیگر نیستم.