جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » گردان‌های قدس: فرودگاه بن گوریون و نیروگاه دیمونا در تیررس ماست!

گردان‌های قدس: فرودگاه بن گوریون و نیروگاه دیمونا در تیررس ماست!

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، افیخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: به ۷۰ هدف در غزه حمله کردیم.

پیش از این یک منبع امنیتی اسرائیلی به روزنامه  یدیعوت آحارونوت گفت که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به ارتش دستور حمله شدید به نوار غزه را داده است.

حمله موشکی

این در حالی است که گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی عصر امروز شنبه با انتشار یک کلیپ اعلام کرد که بندر اسدود، نیروگاه دیمونا و فرودگاه بن گوریون در تیررس موشک‌های این گردان‌ها قرار دارد.

منبع: تسنیم
 			 				 					بیش از ۲۰۰ موشک به اسرائیل شلیک شد 				 			 		گروه‌های فلسطین از صبح روز شنبه، بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک کرده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،‌ کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل خبر داد که گروه‌های جهادیست فلسطین از صبح روز شنبه تاکنون، بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت شهرکهای اسرائیل شلیک کرده‌اند.

کانال 13 تلویزیون اسرائیل ساعاتی قبل هم گزارش داده بود که به دلیل تنش‌های امروز در مرز غزه با اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مشورت‌های امنیتی با رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس «شین‌بت» و رئیس شورای امنیت داخلی و افسران عالی‌رتبه خواهد داشت؛ نشستی که قرار است در ساختمان وزارت جنگ در تل‌آویو برگزار شود.ارتش اسرائیل در واکنش به حملات راکتی گروه‌های فلسطینی غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی، به مناطق مختف نوار غزه حمله هوایی و توپخانه‌ای کردند.

درگیری دوطرف از صبح روز شنبه پس از آن آغاز شد که در ادامه تظاهرات هفتگی مرزی فلسطینیان غزه در روز جمعه گذشته (۱۳ اردیبهشت)، چهار فلسطینی دیگر شهید و ده‌ها تن دیگر به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل مجروح شدند.

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از سازمان ملل خواست تا برای جلوگیری از حملات اسرائیل علیه غزه،‌ فورا مداخله کند.