یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نیروهای مسلح رژیم ملاها در آماده باش قرمز؟!! عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش ایران: همه نیرو‌ها باید خود را به صورت «شب ‌حمله‌ای» آماده کنند

نیروهای مسلح رژیم ملاها در آماده باش قرمز؟!! عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش ایران: همه نیرو‌ها باید خود را به صورت «شب ‌حمله‌ای» آماده کنند

تمرین بازی خطرناک جنگ!!

«تهدیدات “امروز” جدی است، بازی جنگ را باید “هرشب” تمرین کرد!»

به گزارش ایرنا سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش، روز چهارشنبه در جمع فرماندهان نیروی زمینی گفت: «همه نیرو‌ها باید خود را به صورت شب ‌حمله‌ای آماده کنند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند… البته این تهدیدات در مرحله نخست، زمینی نخواهد بود اما نیروی زمینی باید آمادگی خود را حفظ کند».

عبدالرحیم موسوی، فرمانده ارتش ایران

 

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه گفته بود: «دشمن علی‌الظاهر در زمینه نظامی آرایش جنگی ندارد، البته نظامیان ما حواس‌شان جمع است».

از سوی دیگر محمد سرافراز، رئیس سابق صدا و سیما، در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد با اشاره به «احتمال جنگ بعد از ماه رمضان» گفته است «مسئولان کشور نیز این مسأله را فهمیده‌اند و به دنبال راه حلی برای آن هستند».

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران، نیز ماه گذشته در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفته بود آمریکا «در حال آماده شدن برای جنگ در آسیا است».