شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اندکی پس از خیزش دی ۱۳۹۶ گویی ری استارت ناگهان آب شد و در زمین فرو رفت.

اندکی پس از خیزش دی ۱۳۹۶ گویی ری استارت ناگهان آب شد و در زمین فرو رفت.

«ری استارت» کجا رفت؟

سایت اطلاعاتی مشرق وابسته به سپاه پاسداران  به نقل از فردی به نام حسین قاسمی در کانال تلگرامی اش مینویسد: گروهی تحت عنوان ری استارت، با لیدری سیدمحمد حسینی، قبل از حوادث دی ۱۳۹۶، با هیاهوی فراوان رونمایی شد. دعوت به چالشهای رنگ و سنگ و آتش، حمله به پایگاه‌های بسیج توسط شخص سیدمحمدحسینی یه  گردن گرفته می‌شد.این عملیات ها بسیار حرفه‌ای بود و نشان می‌داد شاکله و هسته اصلی افرادی آموزش‌دیده و باتجربه هستند و کار نوجوانان و جوانانی خام و ناراضی نیست.اما اندکی پس از آشوب‌های دی ۱۳۹۶ آن اقدامات نیز قطع شد و گویی ری استارت ناگهان آب شد و در زمین فرو رفت.روشن است که آنچه به نام حسینی و ری استارت انجام شد، کار شبکه‌ای پنهان بود و حسینی،  در آمریکا، شومن و تابلو این برنامه بود تا وقایع ایران را گردن بگیرد.

سایت اطلاعاتی مشرق وابسته به سپاه پاسداران در پایان به نقل از حسین قاسمی در کانال تلگرامی اش مینویسد:«ری استارت» تمام نشده. تا این شبکه‌های پنهان وجود دارند هر زمان ممکن است به نامی و به شکلی بار دیگر در صحنه ظاهر شوند.

خبر وابسته:

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه دادستانی تهران با حضور چهل نفر از قضات زن این دادسرا به، ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار گردید.جعفری دولت‌آبادی گفت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است.