شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مجید انصاری عضو مجمع مصلحت نظام :قطعا عوامل سرویس های بیگانه در برخی از نهادها و مراکز اطلاعاتی – امنیتی کشور نفوذ کرده اند و برنامه های خطرناکی را در سر دارند.

مجید انصاری عضو مجمع مصلحت نظام :قطعا عوامل سرویس های بیگانه در برخی از نهادها و مراکز اطلاعاتی – امنیتی کشور نفوذ کرده اند و برنامه های خطرناکی را در سر دارند.

مجید انصاری عضو مجمع مصلحت نظام به سایت جماران گفت:

بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی شایعاتی در سطح جامعه منتشر شد و گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه دست هایی پشت پرده بوده است و احتمالا ایشان به مرگ طبیعی از دنیا نرفته باشند. این نوع پلاکاردها و این نوع رفتارها پرده هایی را کنار می زند و به نوعی گمانه زنی های آن روز را نزدیک به واقعیت نشان می دهد. من نمی خواهم قضاوت قطعی داشته باشم که چنین اتفاقی افتاده یا نه؛ ولی به نظر من دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید به طور ویژه روی ریشه ها و مراکزی که این کارها را سامان می دهند متمرکز شوند. من قبلا بارها هشدار داده ام و امروز هم یک بار دیگر هشدار می دهم که عوامل سرویس های بیگانه و منافقین در برخی از نهادها و مراکز قطعا نفوذ کرده اند و هر از گاهی یک بار ما اظهارات و اقداماتی می بینیم که نشان می دهد اینها برنامه های خطرناکی را در سر دارند.