چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » “تورقوز آباد” یا همان “دارقوزآباد ” مصطلح در فرهنگ کوچه و بازار، محلی برای انبار سِرّی تسلیحات اتمی رژیم ایران است!

“تورقوز آباد” یا همان “دارقوزآباد ” مصطلح در فرهنگ کوچه و بازار، محلی برای انبار سِرّی تسلیحات اتمی رژیم ایران است!

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد،  در یک افشاگری بیسابقه با ارائه عکسها و اسنادی پرده از وجود یک انبارتسلیحات اتمی متعلق به رژیم حاکم بر ایران در نزدیکی یک فرش فروشی و قالیشویی در کوچه ماهر در ناحیه دارقوزآباد  در نزدیکی تهران برداشت.

«تورقوزآباد» روستایی از توابع بخش کهریزک، در شهرستان ری در استان تهران است که  هشت کیلومتر با عوارضی تهران-قم فاصله دارد و فاصله آن با شهرک واوان اسلامشهر نیز حدود پنج کیلومتر است.بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن دو هزار و ۸۰۳ نفر شامل ۶۶۹ خانوار، اعلام شده بود.

محله تورقوزآباد  و مسیر تردد به آن درروی نقشه گوگل هم قابل دستیابی است.

به گزارش تابناک، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: وقتی ۳ سال پیش اینجا صحبت کردم اسرائیل تنها کشور مخالف برجام بود. مخالف بودیم چراکه این توافق کمپین ایران برای توسعه طلبی را تشدید می کرد. اسرائیل این دروغ را فوریه گذشته آشکار کرد. ما اسنادی را به رسانه های بین المللی ارائه دادیم از برنامه های ایران برای فریب دادن جامعه بین المللی پرده برداشتیم. اما چند ماه گذشت و آژانس هیچ اقدامی نکرد.حتی تقاضا نکرد یک سایت جدید را بازرسی کند.تصمیم گرفتم امروز مدرک جدیدی را فاش کنم. ایران تاسیسات سری دیگری در تهران دارد.در ماه می از منطقه شورآباد نام بردم. این مورد جدید اما در منطقه تورقوزآباد تهران است.تصویر آن یک ساختمان معمولی را نشان می دهد در خیابان ماهر. حالا کشورهایی که توانایی ماهواره ای دارند می توانند در این کوچه شاهد تردد مقامات ایرانی برای پاکسازی این محل باشند. ایران ماه گذشته ۱۵ کیلوگرم مواد رادیواکتیو را انتقال داده است. این مواد هسته ای در تهران پخش شده و سلامت ساکنان شهر را به خطر انداخته است. آنها ۳۰۰ تن مواد هسته ای در این سایت جدید ذخیره کرده اند.از خودتان بپرسید چرا ایران چنین انبار هسته ای سری را حفظ کرده است. دلیل اینکه ایران آن را نابود نکرد این است که هدف رسیدن به سلاح هسته ای را فراموش نکرده است.اما این اتفاق نخواهد افتاد چراکه آنچه ایران مخفی کرده اسرائیل افشا خواهد کرد.

ادعاهای جدید نتانیاهو در مورد وجود تاسیسات هسته ای سری ایران در تورقوزآباد/ اعلام اسامی ۷ نامزد ریاست‌جمهوری در عراق/طرح سناتور آمریکایی برای جلوگیری از جنگ با ایران

وی افزود: آمانو مرد خوبی است توصیه می کنم کار درست را انجام دهد و قبل از پاکسازی از این انبار بازدید کند؛ مگر نمی گویند توانایی بازرسی از همه سایت ها را دارند.