پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نقشه دشمن همیشه بر دو پایه استوار است: یکی “ایجاد اختلاف” و دومی ” نفوذ”!

نقشه دشمن همیشه بر دو پایه استوار است: یکی “ایجاد اختلاف” و دومی ” نفوذ”!

به گزارش مشرق، جدیدترین شماره از نشریه خط حزب الله به بررسی پیام امسال ع.خامنه ای به حجاج ایرانی پرداخته است. او در پیام امسال خود به حجاج ایرانی، وحدت و هوشیاری را دو شرط پیروزی بر نقشه دشمنان و ساخت امت‌سازی اسلامی  نام برد.

در بخشی از این گزارش آمده است: اگر تا چندسال قبل نقشه ی دشمن برای منطقه چندان مشخص نبود، با تحولاتی که در سال های اخیر روی داده، بر همگان مشخص شده است که «نقشه این دشمن در این منطقه عمدتا بر دو پایه استوار است. یکی عبارت است از ایجاد اختلاف و دومی عبارت است از نفوذ» ۹۴/۵/۲۶ به دلیل همین سیاست ایجاد اختلاف است که «از وقتی ادبیات سنی و شیعه در کلمات آمریکایی ها ظهور پیدا کرد، اینجا کسانی که اهل فهم و دقت بودند نگران شدند، فهمیدند که یک کار جدید در شرف انجام است و تحقق پیدا کرد. اینجا جنگ بین شیعه و سنی سابقه دارد، انگلیسی ها در این کار ماهرند. لکن نقشه ای که امروز آمریکایی ها در این زمینه دارند، نقشه خطرناک تری است.» ۹۸/۱۰/۸

خط حزب الله در خبر هفته خود نیز با اشاره به انتصاب آخوندی موسوم به ” قمی” به سمت ریاست “سازمان تبلیغات اسلامی” از سوی ع.خامنه ای به بررسی روند جوانگرایی رهبر ی می پردازد.

منبع: khamenei.ir