یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » عبدالله رمضان زاده و عیسی سحرخیز فروپاشی نظام مدیریتی کشور را ناشی از تعمیق حضور جاسوسان اسرائیلی در منافذ اطلاعاتی نظام ولایت فقیه میدانند!

عبدالله رمضان زاده و عیسی سحرخیز فروپاشی نظام مدیریتی کشور را ناشی از تعمیق حضور جاسوسان اسرائیلی در منافذ اطلاعاتی نظام ولایت فقیه میدانند!

 

عیسی سحرخیز – مدیرکل مطبوعات در وزارت ارشاد دولت خاتمی – درباره نفوذ عمیق اسرائیل در نهادهای مدیریتی و تصمیمگیری نظام ولایت فقیه نوشته است:

در شرایطی كه از یك سو جریان جنگ افروز بین المللی جمهوری اسلامی را در مركز سیبل نشانه روی خود كاشته است و از سوی دیگر یك جریانی مشكوك شناخته شده در داخل بر نارضایتی های عمومی دامن می زند و بر طبل جنگ می كوبد، این پرسش مطرح است كه چگونه می توان هشدارهای مصلحانه دوستان واقعی این مرز و بوم را نادیده گرفت و اجازه داد آینده ی ایران و ایرانیان به دست كسانی رقم به خورد كه شكی نیست جاسوسان اسرائیل هستند یا بازیچه ی دست برنامه ریزان موساد.

عبدالله رمضان زاده -سخنگوی دولت خاتمی- نیز در همین راستا توضیحاتی به این شرح داده است  : “حمله کنندگان به ظریف در دانشگاه امیرکبیر عضو همان تشکیلاتی هستند که جاسوس اسرائیل در دفتر رئیس شان جا خوش کرده بود.”