پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » تصویری » تجمع روشنگرانه فعالان حقوق بشر در اعتراض به حکم اعدام محمد ثلاث و سرکوب دراویش ـ هاید پارک کرنر لندن ـ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

تجمع روشنگرانه فعالان حقوق بشر در اعتراض به حکم اعدام محمد ثلاث و سرکوب دراویش ـ هاید پارک کرنر لندن ـ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ با فراخوان “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” آزادیخواهان و مدافعان “حقوق بشر” همراه با جمعی از هواداران تصوف و عرفان تظاهرات خیابانی هاید پارک کرنر لندن پایتخت انگلستان در اعتراض به سرکوب گسترده دراویش و حکم ظالمانه اعدام برای محمد یاور ثلاث برپا کردند که مورد توجه و حمایت شهروند بریتانیایی قرار گرفت و همدردی صمیمانه آنها با دراویش صلحجو و ستمزده در ایران را برانگیخت.

“انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” اعلام میدارد که این برنامه های افشاگرانه و حرکتهای اعتراضی تا لغو حکم اعدام درویش محمد ثلاث و شکستن کامل بازداشت خانگی غیر قانونی آقای دکترنورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب طریقت نعمت اللهیه سلطانعلیشاهی بطور مستمر برگزار میگردد. بخش مهمی از این برنامه ها شامل برپایی نمایشگاه عکسهای دراویش گلوله خورده و زیر شکنجه جان سپرده و در حبس و حصر غیرقانونی بازداشت شده، میباشد. قسمت دیگری از این “کمپین افشاگرانه” به برگزاری حلقه های خیابانی، برپایی تظاهرات گسترده، جمع امضاء از شخصیتهای بین المللی در سراسر شهرهای بزرگ اروپا و آمریکا و کانادا ، برگزاری سمینارها و کنفرانسهای تخصصی و سایر تلاشهای مدنی در سطح کسب حمایت از سازمانهای مستقل مدافع حقوق بشر و حقوق شهروندی در سطح “اتحادیه اروپا” و “ستادحقوق بشر سازمان ملل متحد” و … اختصاص دارد.

هدف از “اجرای مستمر و وقفه ناپذیر این کمپین بین المللی” بیدار باش به افکار عمومی مردم جهان نسبت به توطئه های “ضابطان قضائی و بازجویان امنیتی صوفی کُش داعش مسلک رژیم ایران” میباشد! این برنامه های افشاگرانه وسیعا از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه ها، صدا و سیمای ماهواره ای و اینترنتی به زبانهای فارسی و انگلیسی و آلمانی پوشش خواهند یافت! این برنامه های وسیع و بین المللی زیر عنوان “کمپین شکستن سکوت در برابر سرکوب گسترده دراویش در ایران” به همت آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر و حقوق شهروندی اجرا و محَقَق میگردد.