شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حمله نیروهای امنیتی به منزل هاشم خواستار، ضبط وسایل ایشان و در کنترل گرفتن صفحات مجازی متعلق به وی

حمله نیروهای امنیتی به منزل هاشم خواستار، ضبط وسایل ایشان و در کنترل گرفتن صفحات مجازی متعلق به وی

طی روزهای اخیر نیروهای امنیتی با حمله به منزل آقای خواستار ، بخش عمده ای از وسایل ارتباط جمعی ایشان از جمله تلفن و کامپیوترشان را ضبط کرده و با خود بردند.

هاشم خواستار نماینده معلمان کشور و فعال سیاسی در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» با اشاره به دلایل یورش نیروهای امنیتی به منزل وی و ضبط بخش عمده ای از وسایل ارتباط جمعی خود از جمله تلفن و کامپیوتر، گفت؛ نیروهای امنیتی قصد دارند من را تحت فشار قرار دهند

آقای خواستار از حضور ۴ تن از نیروهای امنیتی در منزل شخصی شان می گوید ؛ بگفته ایشان نیروهای امنیتی تنها به قصد ضبط مبایل همسر ایشان که دارای دو شماره تلفن همراه با «حساب تلگرامی» است و کامپیوتر خانگی ، به منزل ایشان یورش برده. بگفته آقای خواستار ساعاتی بعد ، به اصرار همسر ایشان تلفن همراه به منزل ایشان بازگردانده شد اما آقای خواستار نگران است که نیروهای امنیتی – اطلاعاتی با در دست داشتن کامپیوتر شخصی ایشان از سوی ایشان اقدام به ارسال مطلب برای مخاطبان نکنند و یا احیانا در گروهی که ایشان درست کرده اند ، تبادل اطلاعات نکنند. ایشان همچنین یادآور میشود که تمامی گروههای تلگرامی موجود روی تلفن همراه همسرشان را حذف کرده و با این گفتگو آقای خواستار قصد دارد به اطلاع مخاطبان خود برساند که کنترل صفحات مجازی ای که ایشان مدیریت آن را در دست داشت از دست وی خارج و به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

در ادامه آقای خواستار از تلاشهایش برای استقرار آزادی و دموکراسی در میهن دفاع می کند و از عامل وحدت میان نیروهای مردمی از احزاب و گروههای مختلف سیاسی ، تنوعهای قومی – عقیدتی سخن بمیان می آورد.

وی خطاب به نیروهای امنیتی می گوید : «ما مردم ایران ، از اقوام مختلف ایرانی می خواهیم در کنار هم با صلح و صفا و آرامش زندگی کنیم. چطور شما دراویش گنابادی را که شیعه هستند را سرکوب می کنید و اهل سنت را در هفته ای که نامش را هفته وحدت گذاشته اید ، آنقدر اذیت می کنید که نام این هفته را هفته «وحشت» گذاشته اند؟»

آقای خواستار عامل خشونت را رژیم ولایت فقیه دانسته و با اشاره به وقایع پس از انقلاب ۵۷ یادآور می شود که در ابتدا به بسیاری از احزاب و گروهها اجازه مشارکت در دانشگاهها و مراکز فرهنگی داده شد ، منجمله سازمان مجاهدین که در ابتدا از سوی آیت الله خمینی مجوز سخنرانی در دانشگاه داشتند اما پس از آنکه عده ای به اینها گرایش پیدا کردند و طرفدارانشان زیاد شد دست به سرکوبشان زدند.

نماینده معلمان کشور این اظهارات را در واکنش به سخنان یکی از ۴ مأموری که به قصد ضبط وسایل ایشان به منزلشان آمده بود و خود را میثم معرفی کرده بود و مدعی شده بود که پدرش توسط اعضا سازمان مجاهدین کشته شده اند ، بیان می کند.

این فعال سیاسی پیشنهاد می کند : «آیا بهتر نبود نظام احزاب سیاسی مختلف را در کشور تحمل می کرد؟! محصول این کشت و کشتار چیست؟ اینقدر دلها پر است، هم نظام به مجاهدین کینه دارد اونطرف هم می گوید ما نمی بخشیم، اینها در صفحات مجازی به نام من مجاهدین را “منافقین کوردل” خطاب می کنند و بجای من مطلب می فرستند.»

نماینده معلمان کشور در بخشی از این مصاحبه همگان را دعوت می کند که با مذاکره و با کمترین هزینه باید بتوانیم به دموکراسی برسیم.این ملت آتش زیر خاکستر است و بزودی به حرکت در خواهد آمد.

آقای خواستار با اشاره به وقایع گلستان هفتم ، از «حصر و حبس آقای دکترنورعلی تابنده» می گوید؛ یک امر بدیهی است که پیروان ایشان از همه جا می آیند. افکار عمومی مردم ایران می داند که اتوبوسی که سه مأمور را زیر گرفته را جمهوری اسلامی به بهانه کاذب علم کرده و این متعلق به خود رژیم بوده است. اثار گلوله های ساچمه ای روی صورت بسیجی نشان میدهد که این کار خودشان بوده است این بهانه های کاذب توسط تمامی حکومت های دیکتاتوری در سراسر دنیا صورت گرفته و الان هم دارد صورت می گیرد، دست اینها رو شده است اینها همان کاری را می کنند که هیتلر کرد و دنیا را به آتش کشید اینها هم دارند همین کار را می کنند. من می گویم : «راه برو ، بیراه نرو ، هرچند که راهت دورشه.»

ایشان در پایان با اشاره به اعتصاب غذای زندانیان سیاسی ، خطاب به نیروهای اطلاعاتی هشدار می دهد : «انقلابی کسی که از منافع خودش بخاطر ملتش بگذرد. در اعتراضات مشهد مردم با چشم خودشان دیدند که نیروهای خودشان ، موتورسیکلت ها رو آتش می زدند که بعدا بگویند معترضان آشوبگرند.»