دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » “تم تم” فرجه جدیدی برای کاربران بی فیلترینگ اینترنت، و سیاستهای بین المللی!

“تم تم” فرجه جدیدی برای کاربران بی فیلترینگ اینترنت، و سیاستهای بین المللی!

به گزارش خانه ملت، محمدبن سلمان ولیعهد سعودی اخیرا طی اظهاراتی متذکر شده است که ما منافع مشترک زیادی با اسرائیل داریم و اگر صلح با اسرائیل محقق شود اسرائیل و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس منافع مشترک زیادی خواهند داشت./
بن‌سلمان همراه کشورهای حوزه خلیج فارس با سیاست‌های ضد  رژیم ایرانی آل سعود
کمالی پور عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است عربستان قصد دارد با همراهی کشورهای حوزه خلیج فارس سیاست‌های  دشمنی با  رژیم ایران را افزایش دهد .
یحیی کمالی پور

یحیی کمالی پور نماینده  جیرفت و عنبرآباد در مجلس و عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: در گذشته عربستان توانست نفوذی میان کشورهای حوزه خلیج فارس کسب کند و داعیه دار رهبری آنها بود

سیستم کشورهای حوزه خلیج فارس به صورت مردمسالاری نیست لذا نمی توان نظرات برخی حکومت های همراه عربستان را نیز متعلق به تمام ملت های این کشورها دانست چرا که عربستان پایگاهی در میان ملت های کشورهای حوزه خلیج فارس ندارد. عربستان و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس باید بدانند نمی توانند از ایران یک دشمن فرضی برای خود بسازند.

 مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عربستان با ارتباطی که با اسرائیل برقرار کرده به دنبال دشمنی بیشتر با رژیم ایران است و می خواهد از ظرفیت کشورهای حوزه خلیج فارس نیز استفاده کند.

پایان پیام