دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دست جنایتکاران درویش کُش قضائیهء نظام ولایت فقیه با احکام قلابی غیرقانونی بیش از پیش در افکارعمومی بین المللی باز میشود!

دست جنایتکاران درویش کُش قضائیهء نظام ولایت فقیه با احکام قلابی غیرقانونی بیش از پیش در افکارعمومی بین المللی باز میشود!

درویش کُشی نظام ولایت فقیه با احکام قضایی غیرقانونی!

لکهء ننگ درویش کشی به حکم قانون هرگز از پیشانی ملاها پاک نخواهد شد!

سایت تابناک به نقل از ایسنا و ایسنا به نقل از محمدشهریاری -سرپرست به اصطلاح دادسرای امورجنایی تهران- و او نیز مانند جنایتکار دیگری که سرپرست زندان های ایران است از آقای درویش محمد یاور ثلاث / که به دروغ  متهم   به تصادف با ماموران ناجا شده است/ به عنوان “عامل قتل” یاد کرد!

محکومیت سنگین عامل قتل ماموران در پاسداران

به گزارش ایسنا، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از محکومیت عامل قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص خبر داد و ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: متهم این پرونده علاوه بر سه مرتبه قصاص به حبس نیز محکوم شده است.

بر اساس این گزارش، ۳۰ بهمن ماه سال 96 تجمع شماری از دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران منجر به درگیری با پلیس شد و در نهایت به خشونت کشیده شد. طبق اعلام پلیس در این درگیری یک راننده منتسب به معترضین با اتوبوسی که در محل پارک شده بود، به سوی گروهی از مأموران آمد و سه نفر از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس مذکور و یک بسیجی هم توسط یک ماشین سمند زیر گرفته و کشته شدند، یک بسیجی دیگر هم بر اثر ضرب و شتم کشته شد و ۳۰ مامور نیز زخمی شدند.

پس از صدور کیفرخواست و تفهیم اتهام سه فقره قتل عمدی و اخلال در نظم عمومی به متهم این پرونده و برگزاری سه جلسه دادگاه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، در نهایت حکم قصاص این متهم صادر شد.

در همین رابطه سایت اطالاعاتی تبهکار موسوم به مشرق نیوز به نقل از روزنامه حکومتی مهرنیوز  همدست با جنایتکاران نوشت:

محمد ثلاث

نماینده دادستان تهران جزئیات حکم عامل به شهادت رساندن سه مأمور ناجا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دکتر محمد شهریاری در خصوص حکم‌ صادره برای محمد ثلاث گفت: متهم به سه مرتبه قصاص محکوم شده است.

وی افزود: در حکم صادره همچنین محکومیت به حبس نیز لحاظ شده است.

۲۸ اسفند سال گذشته بود که حکم محمدرضا ثلاث عامل به شهادت رسیدن سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه پاسداران از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.

بیشتر بخوانید:

محمد ثلاث: من عاشق اعدام هستم

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به شهادت رساند.

متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه،   ۲۷ اسفند ماه  سال گذشته بود بود.

با توجه به اعتراض متهم به رای، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان محمدرضا ثلاث را به قصاص محکوم کرده است.

منبع: مهر
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) نوشت :    تاریخ انتشار– ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از محکومیت عامل قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص خبر داد.

راننده حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص محکوم شد / متهم پرونده به حبس نیز محکوم شده است

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از محکومیت عامل قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: متهم این پرونده علاوه بر سه مرتبه قصاص به حبس نیز محکوم شده است.

بر اساس این گزارش، ۳۰ بهمن ماه سال 96 تجمع شماری از دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران منجر به درگیری با پلیس شد و در نهایت به خشونت کشیده شد. طبق اعلام پلیس در این درگیری یک راننده منتسب به معترضین با اتوبوسی که در محل پارک شده بود، به سوی گروهی از مأموران آمد و سه نفر از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس مذکور و یک بسیجی هم توسط یک ماشین سمند زیر گرفته و شهید شدند، یک بسیجی دیگر هم بر اثر ضرب و شتم شهید شد و ۳۰ مامور نیز زخمی شدند.

پس از صدور کیفرخواست و تفهیم اتهام سه فقره قتل عمدی و اخلال در نظم عمومی به متهم این پرونده و برگزاری سه جلسه دادگاه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، در نهایت حکم قصاص این متهم صادر شد.