پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » استالینیستهای ضداسلامی و ایادی نفوذی پاسدار محمدرضانقدی در تلاشند تاخودشان را به عنوان”دراویش سنتی اهل تعامل” جابزنند و صف واحد و به هم فشردهء ارادتمندان سلسله نعمت اللهیه گنابادی و پیروان آقای دکترنورعلی تابنده را مخدوش نمایند؟!

استالینیستهای ضداسلامی و ایادی نفوذی پاسدار محمدرضانقدی در تلاشند تاخودشان را به عنوان”دراویش سنتی اهل تعامل” جابزنند و صف واحد و به هم فشردهء ارادتمندان سلسله نعمت اللهیه گنابادی و پیروان آقای دکترنورعلی تابنده را مخدوش نمایند؟!

توطئه رسوای “فرقه منقلیه” برعلیه وحدت سلسله نعمت اللهیه گنابادی پیشاپیش شکست خورده و محکوم است!

کانال تلگرامی ضدتوحیدی خمینی ستیز موسوم به “فرقه نیوز” -ارگان داعشی تکفیریهای محفل ضداسلامی موسوم به “انجمن حق پژوهی درخراسان” – در یک فرافکنی ذلیلانه و درعین حال مضحک، ادعاهایی پوشالی و بدون سند و مبتنی برخالیبندی یومیه را- که از بخارمعدهء منقل نشینان نشئه نشئات گرفته- سرهم بندی نموده است!!.

ازآنجا که این قبیل لاطائلاتِ خالی از هرگونه مفهوم و محتوا، شایسته بی اعتنایی است، فقط برای ثبت در سینه تاریخ ستیزه با تصوف و عرفان اسلامی و طریقت فقرودرویشی به شرح زیر درج میگردد!

فتنه_جدید گروهک مجذوبان!کلید فتنه جدید #اقطاب_مدرن گروهک مجذوبان که این روزها از سوی بزرگان #صوفیه_گنابادیه و #دراویش_سنتی کاملا #طرد شده اند زده شد.#مصطفی_آزمایش ماذون سیاسی #دراویش_مدرن که کارگردانی کانال #گلستان_هفتم را به عهده دارد با انتشار مطلبی توهین آمیز به #مراجع_تقلید، در تلاش است غائله جدیدی به وجود آورد.اقطاب مدرن و #طرد شده گروهک مجذوبان در تلاش هستند امت #حزب_الله و #دراویش_سنتی را در مقابل هم قرار دهند تا این #فتنه به نام صوفیه گنابادیه تمام شود و چهره اقطاب مدرن تطهیر شود.خوشبختانه تعداد زیادی از #بزرگان_صوفیه_گنابادیه بعد از ارتباط برقرار کردن با مسئول بخش تصوف پایگاه خبری فرقه نیوز بار دیگر از این افراد #اعلام_برائت کردند.

#نکته_مهم
مسئولین محترم توجه داشته باشند که این موضوع هیچ ارتباطی با #صوفیه_گنابادیه ندارد و نباید آن را به پای دراویش سنتی نوشت زیرا #فتنه_جدیدی است که توسط اقطاب مدرن برای به وجود آوردن غائله جدید طراحی شده است.