جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » کمپین شکستن سکوت در برابر سرکوب گسترده دراویش در ایران – میدان ترافالگار لندن – ۵ فروردین ۱۳۹۷

کمپین شکستن سکوت در برابر سرکوب گسترده دراویش در ایران – میدان ترافالگار لندن – ۵ فروردین ۱۳۹۷

در روز  ۵ فروردین ۱۳۹۷ با فراخوان “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” آزادیخواهان و مدافعان “حقوق بشر” همراه با جمعی از هواداران تصوف و عرفان تظاهرات خیابانی چشمگیری در میدان ترافالگار در قلب لندن پایتخت انگلستان برپا کردند که مورد توجه و حمایت هزاران گردشگر و شهروند بریتانیایی عابر قرار گرفت و همدردی صمیمانه  آنها با دراویش صلحجو و ستمزده در ایران را برانگیخت.

انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” اعلام میدارد که تا شکستن کامل حصر غیر قانونی آقای دکترنورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب طریقت نعمت اللهیه سلطانعلیشاهی برنامه های افشاگرانه متعددی بطور مستمر برگزار میگردد. بخش مهمی از این برنامه ها شامل برپایی نمایشگاه عکسهای دراویش گلوله خورده و زیر شکنجه جان سپرده و در حبس و حصر غیرقانونی بازداشت شده، میباشد. قسمت دیگری از این “کمپین افشاگرانه” به برگزاری حلقه های خیابانی، برپایی  تظاهرات گسترده، جمع امضاء از شخصیتهای بین المللی  در سراسر شهرهای بزرگ اروپا و آمریکا و کانادا ، برگزاری سمینارها و کنفرانسهای تخصصی و سایر تلاشهای مدنی در سطح کسب حمایت از سازمانهای مستقل مدافع حقوق بشر و حقوق شهروندی در سطح “اتحادیه اروپا” و “ستادحقوق بشر سازمان ملل متحد” و … اختصاص دارد. هدف از “اجرای مستمر و وقفه ناپذیر این کمپین بین المللی”  بیدار باش به افکار عمومی مردم جهان نسبت به توطئه های “ضابطان قضائی و بازجویان امنیتی صوفی کُش رژیم ایران”  میباشد! این برنامه های افشاگرانه وسیعا از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه ها، صدا و سیمای ماهواره ای و اینترنتی به زبانهای فارسی و انگلیسی و آلمانی پوشش خواهند یافت!

این برنامه های وسیع و بین المللی زیر عنوان “کمپین شکستن سکوت در برابر سرکوب گسترده دراویش در ایران” به همت آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر و حقوق شهروندی اجرا و محَقَق میگردد.

فیلمی از اظهار همدردی و اعلام حمایت وسیع افکارعمومی مردمی از دراویش صلحجو و ستمزده نعمت اللهی سلطانعلیشاهی در ایران، و ابراز انزجار مردمی از سرکوب دراویش صلحجوی سلطانعلیشاهی گنابادی توسط ضابطان قضایی و بازجویان امنیتی”صوفی کش” رژیم ایران .