یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » زوزه های والی خودمختار ایالت غصب شده خراسان : برای ما دردآور است که سهمی از بازار عراق و سوریه نداریم
علی خامنه ای رهبر ایران در سالی که سال حمایت از کالای ایرانی نامید، هنوز هم از ماشین آلمانی برای جابجا شدن استفاده می کند.

زوزه های والی خودمختار ایالت غصب شده خراسان : برای ما دردآور است که سهمی از بازار عراق و سوریه نداریم

علم‌الهدی والی خودمختار ایالت غصب شده خراسان رضوی گفت در خطبه های نماز جمعه سیاسی مدعی شد : برای مردم – یعنی جمهوری اسلامی –  درد آور است، ما ریشه داعش را کندیم – جوانان ایرانی را جلوی گلوله فرستادیم — ولی حالا سهمی از بازار سوریه و عراق نداریم.

علم الهدی از تریبون نماز جمعه برای افشای شکست سیاست جمهوری اسلامی در منطقه استفاده کرد و عنوان کرد: برای مردم – سردمداران جمهوری اسلامی – دردآور است آن روز که بنای کمک به مردم عراق و سوریه و قطع ایادی تروریست‌ها بود رزمندگان ما رفتند ریشه داعش را از این دو کشور را کندند (جوانان ایرانی را جلوی گلوله فرستادیم) اما روزی که قرار است دو کشور بازار ما باشند ما سهمی نداریم و دیگران سهم دارند، همان‌ها که داعشی‌ها را به جان این دو کشور انداختند. چه کسی باید مقدمه‌چینی کند؟ اگر مسئولان توجه نکنند این شعار هم به همان بلای اقتصاد مقاوتی دچار می‌شود.

شکست سیاستهای اقتصاد کالاهای بنجل چینی در کشور 

علم‌‌الهدی خامنه ای را حجت امام زمان در کشور خطاب کرد و گفت: آنها که دین دارند و متدین هستند، بدانند غیرت دینی اقتضا نمی‌کند کالای خارجی بخرند آنها که علاقمند کشور هستند، بدانند غیرت ملی اقتضا نمی‌کند کالای غیرایرانی بخرند. این دستور حجت امام زمان در کشور است یک لباس خارجی خریدن پول از جیب کارگر ایرانی در آوردن و به خاک فقر نشاندن کارگر ایرانی است.

این اظهارات در حالی بیان می شود که علاء الدین بروجردی ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدعی است که ما باید نگاه به شرق بویژه چین و روسیه را در کشور تقویت کنیم.

با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی ، در این سالها عدم حمایت از تولیدات داخلی در مقابل صادرات کالای بنجل چینی به کشور ، منجر به ورشکستی اقتصادی، افزایش فقر و بیکاری ، تعطیلی کارخانه ها و نهادهای اقتصادی در تمامی زمینه ها در کشور شده است.

علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی اخیر خود بمناسبت سال جدید با حمایت از تولیدات داخلی ، خواستار ایجاد تغییرات در سیاستهای اقتصادی کشور شد. این اظهارات در حالی بیان میشود که تمامی مسئولان کشور بویژه خود علی خامنه ای ،از ماشین ب.ام.و و ماشینهای خارجی برای تردد استفاده می کند.