شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » با لرزش حنجره و پرده های صوتی، باز هم دست از تهدید بر نمی دارند

با لرزش حنجره و پرده های صوتی، باز هم دست از تهدید بر نمی دارند

فرمانده کل ارتش: عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از ۲۵ سال به پایان می‌رسانیم!

سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در اردوهای جهادی با عنوان «راهیان نور» معتقد است که از طریق این اردوها می توانند قدرت بازدارندگی ایجاد کنند.

وی با خیالات واهی ادعا می کند : دشمنان ما در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی این را می‌فهمند که اگر ملت به آرمان‌ها و آموزه‌ها و معارف انقلاب اسلامی پایبند باشند, نه او می‌تواند در اریکه قدرت باقی بماند و نه رژیم صهیونیستی می‌تواند به عمر منحوس خود ادامه بدهد و این حاصل نقش ملت و حضورشان در اردوی راهیان نور  هست.

حال این پرسش مطرح است که کار رژیم آل سقوط بجایی رسیده که چشم امید خود را به چند جوان بیگناهی دوخته اند که بخاطر مشکل بیکاری و فقر خانواده هایشان آنها را در ایام خجسته نوروز به اردو می فرستند تا متوجه سفره خالی نوروزی در خانه نشوند و در این اردوها با شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان آخرین بارقه های امید برای روزشمار واپسین نفسها را بزنند.

فرمانده ارتش مدعی است : دشمنان تلاش می‌کنند که این جریان را کمرنگ کنند اما کمرنگ نخواهد شد.

وی با یادآوری خاطرات دفاع مقدس که کشته شدن فله ای جوانان این مرز و بوم انجامید ، گمان می کند ، جوانان امروز با برخورداری از دانش امروز آیا باز هم حاضرند فریبِ نیرنگ و دغل و ریای عمامه بسرها و پیشانی سیاه ها را بخورند؟

وی خیال خامی در سر می پروراند و می گوید : ما خواهیم توانست با قدرت دوران دفاع مقدس و اقبالی که مردم به راهیان نور و مناطق دوران دفاع مقدس و آموزه‌های دفاع مقدس دارند, آمریکا را در اریکه قدرتش سرکوب کنیم و عمر رژیم صهیونیستی را ان‌شاءالله کمتر از 25 سال تمام خواهیم کرد.